Clearblue met indicator

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Emesve, Oct 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje.
    Op 22 september heb ik een fm gehad, die een eitje van 19,5mm liet zien. De samenlevingstest diezelfde dag was negatief.
    Gynaecologe wilde nog een laparoscopie voordat we gingen beginnen met IUI.

Wat wil nu het geval... vorige week woensdag/donderdag had ik ongesteld moeten worden. Maar dat werd ik dus niet! Dit weekend wat goedkope testen van het Kruidvat gehaald, deze werden positief maar niet zo donker als de controlestreep. Vanmorgen een digitale van Clearblue met indicator gedaan en deze gaf 'zwanger 1-2 weken' aan. Heb ik nog niet voldoende HCG aangemaakt en is dit ook een indicatie dat het een miskraam of BBZ wordt?
    Volgens de poli gynaecologie is een streep een streep. 20 oktober krijg ik een termijnecho.

Ter info: ik heb vorig jaar december ook een miskraam gehad met bijna 8 weken, de testen waren toen knal positief.

Graag jullie visie op dit verhaal! Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi

Positief is positief, de kleur van het streepje zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap!
    De testen worden steeds geraffineerder maar zegt niet altijd dat het de waarheid zegt, dus nog even afwachten tot de echo. Wachten duurt lang! Spannend joh!!

Imke

3. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Dankjewel voor je antwoord Imke. Ik heb even 2 dagen gewacht en nu een vette knaltest van KV. HCG is in de maak in ieder geval! ;)

Share This Page