Ik heb in april een cyclus van 35 dagen gehad en in mei 28 dagen. Ik ben nu al ruim een week met ovutesten bezig maar tot nu toe nog niets. Hoe lang moet ik hiermee nog doorgaan? Het is wel lastig als je niet zo regelmatig bent.
Hoe waren de rest van je cyclussen? Ook 28-35 dagen? Ik denk dat je juist deze week even door moet testen. Een eisprong de komende week zal met deze cycluslengte heel logisch zijn.
Ik heb nog even nagerekend en zit vandaag toch op dag 17. Hiervoor heb ik nooit berekend wat mijn cyclussen waren. Maar het was wel elke maand dus zal misschien ook wel rond 30 dagen zijn geweest maar dat weet ik niet zeker. Ik ga deze week nog door met testen want het zou inderdaad wel logisch zijn als deze week ergens de ei sprong zou komen. Het is alleen wel lastig als je wisselende cyclussen hebt. Ik ben al heel snel weer begonnen met ovu testen omdat ik de laatste keer een cyclus van 28 dagen had.
Als je een cyclus van 35 hebt moet je ei nog komen dus zeker doortesten. Die van 28 heb je deze maand iig niet want dan had je nu al je ei gehad.
Een cyclus van 28 dagen heb ik nu niet. Waarschijnlijk dan rond de 35 dagen. Ik blijf zeker doortesten deze week. Hopelijk komt er wat meer regelmaat in. Nu is het wel lastig te bepalen wanneer je ongeveer je eisprong kunt verwachten.
Is ook lastig maar daarom zijn de ovu fijn! Dan weet je ook gelijk wanneer je nod is....dat vind ik ook weer handig
Tot nu toe nog steeds niets. Kan nog komen deze week natuurlijk. Dus ik blijf maar doortesten. Ik heb me pas sinds kort bezig gehouden met mijn cyclus, die is dus niet stabiel kom ik nu achter. Daarom ben ik nu al weer een tijdje aan het testen omdat de vorige cyclus ineens korter was. Deze nu weer langer waarschijnlijk. In december ben ik 2 maanden niet ongesteld geweest dus nu ik er wel mee bezig ben, denk ik de hele tijd als het maar niet weer zo is. Ik test nog wel een week ongeveer. Daarna stop ik er wel even mee en wacht ik wel gewoon tot ik ongesteld word. Maar hopelijk deze week dan nog een positieve ovu test.
met een cyclus van 30 had ik op dag 16 een positieve ovutest je ei is er nooit elke maand dezelfde dag.. dus idd nog effe doortestten. Welke testten gebruik je?
Nog steeds niets terwijl ik op dag 21 zit alweer. Met een cyclus van 35 dagen had ik dan vandaag een positieve test moeten hebben. Ik gebruik cb. Ik doe nog 1 week en dan stop ik ermee. Dan wacht ik wel op mijn menstruatie en ga dan weer tellen. Het is wel een beetje vervelend zo.
Dat is een duur grapje de CB Nadeel van CB is dat je die niet bv 2x daags heel snel doet want dan word het wel erg duur Mischien dat je je piek dan net mist heb de CB ook x gebruikt en smorgens een smiley maar savonds niks meer met dipsticks kan je ook duidelijk zien of je streepjes oplopen of donkerder worden zodat je 2x pd kan gaan testten zodat je je piek niet mist
ja ik zat ook te denken aan de dipsticks. Heb wel eerder streepjes ovutest gedaan, maar ik vond dat weer lastig wanneer een streep nu duidelijk genoeg is. Daarom nu voor 1e keer cb gebruikt. Inderdaad een duur grapje, ik had ook niet verwacht dat het zo lang zou duren. Ik test wel elke dag op hetzelfde tijdstip. Zou ik hem dan gemist kunnen hebben? Dipsticks kun je alleen via internet bestellen toch?
Wat je ook kan doen, is als je merk dat je veel cervixslijm heb of steekjes dat je dan 2x pd gaat testten kan zijn dat je hem heb gemist maar is moeilijk in te schatten omdat je geen streepjes heb zodat je een overzicht heb of hij oploopt of niet. Mischien tip voor volgende keer als je dipsticks gebruikt als je twijfelt of hij positief is een CB smiley ernaast doen ja ze zijn via internet te verkrijgen (zou niet de gevoelige nemen) de Z&K zijn goed en sensitest daar is men hier ook positief over en niet duur de Z&K zijn bijna 10 euro goedkoper
ja het is heel lastig in te schatten omdat ik ook geen stabiele cyclus heb. Met de cb heb je inderdaad geen streepjes die oplopen om controleren. Ik dacht echt dat als ik elke dag op dezelfde dag test dat ik mijn ei niet kan missen, maar het zou dus wel kunnen. We hebben wel vaak seks gehad afgelopen tijd dus misschien is het toch gelukt. Ik ga nog 1 week door met testen, daarna stop ik ermee. Ga er dan maar vanuit dat ik het gemist heb. Dit was voorlopig wel dat laatste keer cb voor mij. Ik ga de volgende keer dipsticks gebruiken. Bedankt voor je tips!
Ik zou wel nog als je week doorgaat met testten doorklussen mocht je je ei missen dan is er in ieder geval genoeg vooraad! Lastig he als je geen stabiele cyclus heb.
Ik heb gekeken naar cervixslijm, en het ziet eruit alsof ik nu in mijn vruchtbare periode zit. Ik ga vanmiddag nog een test doen. Als we gisteravond geklust hebben is dat voldoende? Of vanavond beter ook weer doen?
lastig in te schatten natuurlijk maar vanavond zou ik idd klussen en als je een smiley krijgt morgen dan zou ik morgenavond ook zeker klussen en dag erna!! Hoop dat je vanmiddag smiley krijgt dan zou ik vanavond en morgen klussen dan is er voorraad genoeg