Hallo ik heb vandaag zeangerschapstest gedaan van kruidvat. Ik ben wel 3 dagen te vroeg maar vraag me af of jullie ook een plusje zien? Ik heb nog niets tegen mijn man gezegd omdat ik nogal twijfel aan de plusje. Wij willen heel graag een tweede kind en zijn al 7 maanden bezig. Graah jullie reactie.
Ik lijk wel wat te zien! Spannend!!! Hopen dat ie gaat oplopen!!!! (Edit: het lijkt net alsof ik moet turen, maar dat hoef ik niet hoor)
Ik zie een plusje, maar heel licht. Ik heb zelf helaas ook zo'n licht plusje gehad en bleek toen niet zwanger, ik zou dus over twee dagen opnieuw testen en kijken of hij donkerder wordt
denk eerder dat het toen is misgegaan koekie... deze is toch aardig duidelijk... is geen pennenstreep ofzo (die zijn negatief)
Heb zelf geen ervaring met deze testen, lees er wisselende verhalen over, maar buiten dat zie ik wel een licht plusje inderdaad. Zou morgen of overmorgen een andere test even proberen. Kruidvat 2v5 bijvoorbeeld. Spannend!
Bedankt dames voor de reacties. Ik heb vandaag weer getest en zie duidelijk een plus☺️ Super blij ben ik. Hopen dat dames die ook graag een kind willen snel de plusje zien😉