Vanmorgen een test gedaan. Officieel is dinsdag mijn Nod. Vandaag getest omdat ik dan de teleurstelling thuis kon verwerken ipv dinsdag op mijn werk. Maar tot mijn verbazing zag ik gelijk 2 streepjes. Mag ik jullie mening? Is dit te vroeg of is het echt zo?
Ik zie hem best duidelijk, voorzichtig gefeliciteerd Voor de zekerheid aankomende dagen nog blijven kijken oftie donkerder oploopt?
Ik zie hem ook heel duidelijk! Gefeliciteerd zou inderdaad door blijven testen hcg verdubbeld per 48 uur zo kan je kijken of hij mooi oploopt! Het beste is wel. Om met 1 soort of merk test te blijven testen ivm de gevoeligheid van sommige testen
Duidelijk positief. Nogmaals testen om te kijken of hij oploopt is in mijn ogen niet echt nodig. Deze is gewoon super duidelijk Gefeliciteerd!!
Bedankt allemaal! Ik ben zelf toch nog wel gespannen. Dit omdat ik idd weinig tot niks voel. Alleen van de week had ik onwijs pijn in mijn buik. En had ik het gevoel of ik elke 10 minuten naar de wc moest. Nu is dat ook allemaal over. Ik wacht nog even tot dinsdag met enthousiast worden. Als ik dinsdag een positieve test heb ga ik het zh bellen. Ik ben nl zwanger geworden via IUI-D dus dan ga ik verder in het traject. Ik moet dus nog even 2 dagen heel hard duimen en ook wel mond houden tegenover iedereen