Hallo lieve dames, Vorige week had ik op 27&28 augustus een positieve test! Helaas bloedverlies en dus een vroege miskraam.. Nu is het bloeden bijna gestopt en deed gisterenmiddag een test om te kijken of het al negatief was. De test was nog steeds licht positief. Bij mijn vorige vroege mk was het de dag erna al weg, alhoewel ik nu met andere testen getest heb (heb het idee dat deze gevoeliger zijn dan kv 2v5) Wie van jullie heeft ook een vroege mk gehad en na hoelang was de test negatief? Of kan het zo zijn dat deze testen zo gevoelig zijn dat het lang duurt voordat het echt negatief is?
Ik denk dat je 27 juli bedoelt... Het kan nog h c g zijn. Kan ook je eisprong zijn... Als je het in de gaten wil houden zou ik nog f doortesten..
Kan weken duren, kan met een dag wegzijn. Er is geen pijl op te trekken. De laatste miskraam die ik had was met 5w ongeveer en pas na twee maanden was er geen hcg meer in mijn bloed. Na de miskraam met 7w had ik na twee weken een negatieve test en een menstruatie. Vervelend dit he? Je wil gewoon weer verder... Af en toe een testje doen, ook ovulatietesten eventueel, en dan moet hij vanzelf weer wit zijn. Succes! Hopelijk heb je snel een positieve test en een mooie zwangerschap.
Jaa sorry bedoel juli inderdaad haha! Jaa de 29e was de test zowat negatief maar dat kan misschien omdat me plasje vol met bloed zat. En die van gisteren dus weer licht streepje en vanochtend ook weer... Ik weet niet wat ik ervan moet denken, kan het zo blijven schommelen? Logan ja precies wil gewoon verder en niet blijven hangen in... Maar ik denk dat er niets anders op zit dan afwachten 😖 Maar mk met 5 weken en dan pas na twee maanden geen hcg meer wow! Daar sta ik wel ff van te kijken!!
De concentratie van je urine wil wel schommelen dus dat kan. Als de test echt oploopt moet je even contact zoeken met een gynaecoloog. Die twee maanden duurde ook vreselijk lang en ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als toen. Ik snap nu nog niet hoe dat zo heeft kunnen gebeuren...
Nee wow dat kan ik begrijpen maar is er niet wat restweefsel blijven zitten dan? En hoe was je bloeding was die wel gestopt na een week ofzo?
Ik verloor steeds kleine beetjes en een week of drie nadat alles op 0 stond had ik weer een menstruatie. Zelf dacht ik toen ook aan restweefsel maar ze hebben nooit willen kijken.
Ja meis dat verschilt per persoon en per zwangerschap. Na het afbreken van de zwangerschap had ik na 2.5 week een witte test.
Ik had 22 juli een hcg van 29 en dus te laag voor de termijn. Wel positieve testen! Maar vandaag weer te bloedprikken geweest en het is nu 10 terwijl ik sinds 28 juli al bloedverlies heb. Kan dus echt even duren. Wat wel zo is/was bij mij, datijn cyclus evengoed op de achtergrond al weer begon op te starten. Na mijn vorige mk had ik tot de eisprong nog hcg (6) in mijn lichaam. Dat kan blijkbaar
Ohh dat is ook slecht dan van de gyn. Ik kon meteen bloedprikken als mijn testen niet lichter werden(dat was die dag dus wel dus ben niet gegaan). Bij mij was het bloeden wel heviger dan normaal eerst twee dagen aansukkelen en toen liep ik twee dagen leeg.. Nu alleen nog maar bruin dus denk dat alles er wel uit is. Nu de testen nog...
Hoever was je bij die ene keer dat het na 4 weken weg was? Ik heb hier een foto van mijn positieve testen en de foto op de eerste pagina is hoe de testen nu blijven hangen... Weet niet of t normaal is..
Heb alle ochtend testen onder elkaar gelegd. Volgorde; 27,28,29,1,2 Waarom duurt t zolang?! Pleaase helpp
Nou die lopen toch keurig af? Het is ook nog een bewerkte foto dus die streepjes zijn nog maar zo licht...
Jaa ze lopen wel af klopt alleen lijkt wel of het laatste beetje maar blijft hangen haha. Ik stop nu met testen ☺️
Vanaf de computer zie ik er bijna niets op. Volgende week nog eens een testje doen en dan denk ik dat hij wel helemaal wit is.
Jaa slim.. Ik stop voor nu met testen en doe er volgende week nog eentje, heb de ovulatietesten al klaar liggen😁
Ik ben 12 juli gecureteerd deed 1,5 week later een KV test en die was nog positief. Afgelopen weekend een ovulatie gehad en zondag 31 juli nog getest die was Omo wit. Tja de 1 heeft weken hormonen en de ander is er vrij snel vanaf zoals ik.