Clearblue met weken indicator; gevoelig of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilou, 7 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Even nieuwsgierig wat de ervaringen zijn met de Clearblue testen met weken indicator. Zijn deze erg gevoelig of kunnen deze ook nog een vals negatief geven in het begin?

Waar mijn vorige cycli op 30 en 33 dagen zaten, zit ik nu al op dag 38. Al een week af en toe buikkrampen waarbij ik denk ongesteld te gaan worden, maar nog steeds niets. We zijn niet bezig met zwanger worden, onze dochter is nog niet eens 1 (en een handvol dus een tweede mag nog wel even wachten). Maar; we hebben ook 1 keer onveilige seks gehad. Overigens geef ik ook nog borstvoeding, dat maakt de hormonenboel wel compleet ;)

Ik heb zaterdagochtend een Clearblue test gedaan, die ik toevallig nog in huis had liggen van de zwangerschap van dochter haha. Deze gaf niet zwanger aan. Best wat opgelucht, maar: nog steeds niet ongesteld. Dus ik vroeg me opeens af of er ook vrouwen zijn die vals negatief testten hiermee?

2. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

4 mrt 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Bij mij klopte de clear blue altijd, niet zwanger als het niet zo was en zwanger wanneer dat zo was in tegenstelling tot kv2v5 bijvoorbeeld.

Miss nog even een weekje wachten (of drie dagen) en dan nog een testje doen of even langs de ha?

3. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Die is inderdaad best gevoelig hoor...

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Bij mij zei hij niet zwanger terwijl ik positieve kv2 test had en ik idd zwanger was. Maar was wel een bbz, mss het daaraan lag (netcte weinig hormoon ofzo?)

5. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Een gevoelige test tenminste bij mij :p

6. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Fijn om te lezen dat die dus over het algemeen wel (vroeg) betrouwbaar is. Ik denk dat ik inderdaad over een paar dagen nog maar eens test, ik weet namelijk ook bijna zeker dat ik wel een eisprong gehad heb ruim 2 weken geleden.

Dolliej, wat naar! Ik hoop maar dat dat bij mij niet het geval is.

7. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ja drm ik dacht dat kvtest valse streep gaf en ik niet zwanger was. Ik ben over al gemeen wel blij iver de clearbleu testen maar denk dat je zeker nietctevroeg ermee mag testen. Succes meisz ik duim voor je

Deel Deze Pagina