Ik zie wel een tweede streepje die even breed lijkt te zijn. Maar deze geven ook vaak vals positief aan. Ik zie ook op de ene test een donkerder streepje dan op de andere. Ik zou morgen de kruidvat 2 voor 5 euro halen. De witte cassettes
klopt de ene is van ochtend urine en de ander middag. Ik zit voor me nod. Ik had vandaag ongesteld moeten worden ben ik nog niet geworden ik heb ook geen andere testen in huis moet morgen werken na werk is kruidvat al gesloten dus moet wachten tot dinsdag als ik nog niet ongesteld wordt.
Jaaa, pijnlijke gevoelige borsten lijkt ook beetje groter. Flinke Onderrugpijn Flinke Hoofdpijn gehad gister Erg moe en erg pijn in de rug
Ik vind ze helaas negatief. Deze testen zijn echt heel rot af te lezen en dit is zo ontzettend licht dat ik ze niet als positief zou beschouwen. Kwalen kunnen ook door progestoron komen. Dat geeft dezelfde kwalen als een beginnende zwangerschap. Als je kwalen door hcg komen, zou je doorgaans positief moeten testen.
Gezien de reputatie van deze testen en de dikte van de lijnen zou ik zeggen, negatief... Sorry. Ik kan je de Etos of DA eigen merk early testen aanbevelen. Deze zijn vele malen betrouwbaarder. Als je klachten echt van de zwangerschap komen, en niet van de progesteron, zou je daarmee zeker wel positief moeten kunnen testen.
Ja bij elke andere test zou ik zeggen positief. Alleen deze test staat er om bekend vaak positief uit te slaan terwijl diegene dan niet zwanger is. Vandaar dat we een andere test aanraden en niet direct blij zijn met een tweedr streepje op de test
Hoe weet je dit? Had je een positieve ovulatietest? Zoja, wanneer? Als je nu idd 14-15 dpo bent, dan had ik wel een duidelijke streep verwacht en niet het vage wat nu verschenen is
Zo'n app is gebaseerd op een standaard situatie. De meeste vrouwen hebben een hele andere vruchtbare periode dan dat die apps aangeven. En idd totaal niet betrouwbaar. Heb je nog een andere test kunnen scoren?