Hallo iedereen, Enkele dagen geleden teste ik met een clearblue midstream test en er kwam toch een vet blauw plusje. Nu kreeg ik gistere mijn bestelling van sensitest aan, ik had die eerder al besteld voordat ik besloot te testen. Dit zijn dus dipsticks. Maar met deze dipstick is het lijntje veel minder possitief dan met de clearblue. Mannetje zei dat het waarschijnlijk aan de prijs/kwaliteit verhouding lag. Clearblue koste 18 voor 2 Sensitest 6 voor 6. Wat denken jullie?
hallo , ik teste vorige week ook een paar dagen lang heel licht posi met die sensitest dipsticks waardoor ik bleef twijfelen.....s'morgens deed ik een dipstick en was een superlicht roze 2de lijntje en een paar uur later clear blue digi ..en die gaf zwanger dus volgens mij ligt het echt aan de kwaliteit van die flut dipsticks hihi grtz Ramona
Dat denk ik nu ook. Ik ga seffes nog eens een clearblue halen en als die terug possi is stop ik met testen. Ik maak mezelf enkel maar onzeker door die fluttesten. Ik heb zelfs vroeger toen ik de testen gebruikte steeds een zeer licht possi streepje gezien terwijl ik dan helemaal niet zwanger was. Ik gooi ze per direkt de vuilnisbak in!
Gefeliciteerd meid je bent dubbel en dwars zwanger iemand ook ervaring met de extra gevoelige testen van sensi test ?