doe niks bijzonders behalve klussen maarre ben wel benieuwd naar de ovulatietesten hoe werkt t nou... mijn cyclus is nl niet regelmatig wanneer zou je dan moeten beginnen met testen...? zie dat er vaak maar paar van die testjes in een verpakkin gzitten maar als je onregelmatig bent doe je dan om de dag of elke dag of hoe? Want dan zal t wel erg hard gaan met testen en dure grap worden?
Ik ga morgen beginnen met de ovu testen! Hou ook mn temp bij, maar dat is meer om te kijken of die overeenkomt met de ovu testen.
je meot uitgaan van je korste cyclus en dan weet je welke dag je meot beginnen.. als je de testen besteld staat daarin dan welke dag je moet aanhouden... je kan ze op babyboomshop en sensitest goedkkoop bestellen.. zelf heb ik 25 testen voor 15 euro inclusief verzendkosten ik ben er nog niet veel wijzer van geworden maar kan ook aan mijzelf liggen...
In het begin dacht ik ook, ach ik zie het wel. Maar nu het langer duurt ben ik toch ovulatietesten gaan gebruiken en gaan temperaturen. Dat doe ik nu zo'n 4 maanden.
wij gebruiken ovu testen en de pillen van etos zwanger worden, ook tempte ik maar deze maand niet echt!
Ik temperatuur, gebruik ovulatietesten, slik etos zwanger worden pillen en let op mijn cervixslijm. Maar verder gaat het natuurlijk hoor .
Ik reken het uit, voel mijn eisprong duidelijk aankomen en mijn cyclus is ook 'volgens het boekje' 28 dagen, eisprong 14e/15e dag. Denk dat ik dan wel voldoende weet zo Ben nu voor de 2e maand bezig zwanger te worden, als het langer gaat duren, ga ik me ook eens in de andere methoden verdiepen
(Off-topic: @Leeuw89, ik zie dat je een posi ovutest had op dag 19. Dan springt ie na 24 tot 48 uur, dus je banner klopt niet.)
Hihi, ik ben zo te lezen wat opties vergeten bij het maken van deze poll. Had ook wat combinaties moeten maken van bijvoorbeeld temperaturen en testen... Of kan je ook op 2 dingen stemmen?
ik gebruik ovulatie testen. vind het makkelijker want ik voel mijn eisprong niet. en het is steeds verschillent. XXX Gusam
Ik gebruik ovulatietesten. Eerst gebruikte ik ze niet lang genoeg, waardoor ik nooit een positieve test had en mezelf helemaal gek maakte omdat ik dacht dat ik geen eisprong had. Vorige maand voor het eerst een positieve test en het blijkt dat ik dus vrij laat (op dag 20 pas!) een eisprong had. Ik ben benieuwd naar deze maand.
ik gebruikte ovutesten maar die dingen vertrouw ik vanaf deze maand niet meer...uhh en ben begonnen met tempen...dat ga ik maar eens proberen...jah het houd je van de straat zwanger worden...ook word de etos kruitvat en heel de reutemeteut er rijk van! maar dat neem ik op de koop toe......