Hallo dames, Hier was ik weer... april een miskraam gehad.. nummer 6. Nu opnieuw zwanger doormidden van iui. Zit nu op dag 13 na iui en heb een positieve test alleen erg licht dus ga direct weer enorm twijfelen wie Had ook zo een lichte test dag voor nod? Alvast bedankt. Liefs paulus
Toen ik in 2008 zwanger was, had ik ook zo'n licht streepje. Dit was niet via IUI die misschien niet te vergelijken. Maar mijn kerel is inmiddels 6 jaar, dus het zat wel goed. Ik duim mee en gefeliciteerd <3
Geen ervaring mee maar opzich vind ik je test vrij duidelijk, dat hij nog niet zo donker is hoeft niet persé iets te zeggen, maar je hebt er zelf meer ervaring mee. Het is dus nog even afwachten. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik teste licht maar wel zonder turen op dag voor nod. Toen heb ik een week later weer gedaan en die was knal. Er zijn ook vrouwen die dag na nod negatief of zeer licht testen en vervolgens twee dagen later wel knal hebben. Bij mij teste ik in de ochtend ook lichter dan in de avond.
Ik had ook zo'n test een dag voor NOD. Nu 5 weken zwanger en nog steeds geen knaller, maar wel allemaal positief. Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Hier ook geen IUI maar ook een lichte test voor NOD. Pas een paar dagen na NOD werd ie echt duidelijk. Maarre Spannend! Ik denk ook heel voorzicht proficiat
Dit was de mijne 1 dag voor NOD, ik vind de jouwe duidelijker. Ik ben nu een week verder en wel donkerder maar nog geen knaltest hoor. Ik zeg gefeliciteerd, hopen dat het goed mag verlopen dit keer!
Drink je extra veel met deze hitte? Want dat kan ook nogal uitmaken voor je testresultaat hè! Ik zie in elk geval duidelijk je 2e streep staan, dus alvast gefeliciteerd en ik duim dat deze zwangerschap gezond en voorspoedig mag verlopen!
Een hormonen hoeven spuiten in combi met de iui? Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft dit keer alle verdriet je bespaard en mag jij nu ook gaan genieten van een wondertje in je buik
Heb hormoon pilletjes gehad. En dag voor iui pregnyl gespoten. Ik hoop zo dat het goed gaat. Mag gelukkig maandag bloes prikken en dan vrijdag weer. 22 juli eerste echo staan.. pff spannend