Als mijn menstruatie nadert dan heb ik altijd een soort van 'prikkeldraadpijn' aan de zijkant van mijn borsten. Alsof iemand er met een honkbalknuppel tegen aan heeft geslapen Ik ben benieuwd of je ook dezelfde pijn hebt als je zwanger bent? Of is dat dan weer net iets anders :-k
i swissa ik had toen ik gestopt was met de pil heel erg PMS.omdat ik dit nooit ze erg had dacht ik elke keer dat het misschien raak was. Toen ik weer mn duivels moest krijgen voelde ik mijzelf kip lekker. Haad dus nergens last van. En wat denk je ZWANGER. Dus je lichaam kan je goed voor de gek houden. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. Succes
Ik heb het bij ongi gehad maar ook bij zwangerschap dus het kan helaas alle kanten op hihihihi... Maar we hopen gewoon op het laatste!
Ik heb ook nog een vraag over borsten... Normaal gesproken heb ik dus waarmee Swissa deze topic begon. Echter heb ik sinds dinsdag en wordt met de dag wat regelmatiger... Maar ik heb het gevoel (en ik weet het niet zo goed uit te leggen) maar dat het lijkt alsof er een warm/gloeiend/vlammend (ik vind het ECHT moeilijk om het goed te beschrijven) door mijn borsten gaat...het is telkens maar even...Mss begrijpen jullie het als ik zeg dat het voelt alsof er heet bloed door mijn borst (aderen) stroomt? Snappen jullie het
wat silla heeft heb ik nu dus ook, maar bij m'n vorige zwangerschap heb ik vooraf nooit wat gevoeld, geen prikkels niets. opeens was ik zwanger. Dit is weer nieuw, normaal heb ik voor m'n nod wel pijnlijke borsten, maar niet van die ik noem het maar "prikkel scheuten" volgende week zondag m'n nod dus kan nog niet testen maar wel een beetje hopen.. [-o< alex
Yep heb dezelfde pijn in mijn borsten voordat ik normaal ongi moet worden als nu (en de vorige keer) dat ik zwanger ben. Het is dezelfde pijn, wellicht iets erger en het blijft na NOD dus ipv dat het verdwijnt met de ongi....
Hihi nu kom ik even op jou reageren Ik heb bij beide mega pijnlijke tepels. Maar als ik zwanger ben dan worden me borsten voller en meer aders.
Wauw echt waar? Dat wist ik dus echt niet altijd gedacht dat het een ander soort pijn was. Heel erg bedankt voor je berichtje.
@Moon, pijnlijke tepels zeg je, volgens mij is het bij jou zover hoor oehhh spannend nog een paar dagen te gaan, ik duim voor je!
hey allemaal ik had sinds gister pijlijke tepels me vriend mogt er niet aankomen want het was echt gevoelig maarja verder heb ik niet echt last van me borsten groetjes samantha
ik heb de afgelopen cyclussen steeds zere borsten gehad, ook hier kan ik het niet echt beschrijven.. dan weer steken, dan een warme gloed dan gewoon pijn... nu deze cyclus, weinig tot geen pijn, soms als ik mn bed uit stap dat ik denk oh mijn god wat zijn die krengen zwaar! hahaha Vandaag doen ze niet echt zeer, maar ben me er wel degelijk de hele dag al van bewust dat ik daar 2 dingen heb zitten!
Nou zo had ik vandaag bijv. dat ik niet echt lekker op de fiets zat, ieder bobbeltje of verkeersdrempel deed zeer in m'n borsten! nou ja zeg. Ben me normaal gesproken niet echt bewust van m'n borsten, maar vandaag hebben ze goed laten weten dat ze er zijn. constant een zeurend pijntje, toeschiet reflexen om niets (herkenbaar van gegeven b.v.) ga toch steeds harder duimen!
okeej... dat kilnkt spannend! Bij mij zijn ze gewoonweg aanwezig aan het zijn door echt heel zwaar te voelen.... af en toe een pijnscheut...
Jah ik begin nu wel benieuwd te worden of mn gevoel gelijk heeft..... in principe is mn NOd al over 4 dagen... heb mn ei eerder gehad Ik ga voor je duimen!
Spannend, ik heb deze maand mij eitje al op dag 12 gehad. Als ik daar 14 dagen bij optel kom ik op de woensdag 18/4 uit. Maar tussen eitje en menstruatie kan net zo goed 15 of 16 dagen zitten toch? Ik duim voor jou en het hele forum
Hoi hoi allemaal, Allereerst ben ik niet echt bezig met zwanger raken, ben gewoon aan de pil hoor, maar nu heb ik iets geks wat ik bij mijn 3 andere zwangerschappen niet eens heb gehad. Mijn borsten doen écht zeer en als ik eraan vastpak dan voel ik allemaal bobbels en als ik flink erin knijp (wat overigens erg zeer doet) komt er vocht uit en dat heb ik nog nooit gehad. Nu moet ik volgende ongesteld worden maar ik ben aan de pil dus zal wel gewoon ongesteld worden neem ik aan en dan weten we nog niks he? Wie kan mij nu eens duidelijkheid geven. Ben in november een kindje verloren was toen ook aan de pil. hahahahaha toch maar eens kijken voor een andere pil. Wie kan mij een antwoord geven? Groetjes van een verwarde moeder