Ow wat erg, 8dpo en ik heb een test gedaan. Na mijn v.MK van 3,5 week geleden wil ik zo graag terug zwanger zijn. Zien jullie ook een licht streepje? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/78112-albums14173-picture89352.html
Oehh spannend he... wel heel moeilijk te zien.. Misschien over een paar dagen nog een test doen?? Wordt ie vast donkerder!! Success
Hij is nog wel hééééél licht, maar ik denk dat ik hem zie. Spannend! Hopelijk over een dag of twee een duidelijker streepje!!
Ik zie heel licht iets. Probeer anders morgenochtend een kv 2v5, die zijn wat gevoeliger volgens mij.
ik heb met de action altijd zo'n streepje, als ik de strip uit de huls haal kan ik pas zien of hij er echt staat, 9 van de 10 x is er uit de huls genomen geen streepje te bekennen. Al hoop ik voor jou dat dit een beginnende roze streep is.
zwaar balen... Kan het zijn dat die eerdere test licht positief was door je mk? Dan blijf je een tijdje erna nog positief testen. Een gemeen geintje van de natuur, want je wil gewoon zwanger zijn.