Hallo, Ik heb me aangemeld bij deze site in de hoop dat jullie me misschien advies kunnen geven. Ik ben niet aan het proberen zwanger te worden, maar heb een aantal testen gedaan omdat ik de laatste 2 keer ineens veeeeel minder ong. werd dan normaal. (normaal 5 dagen heftig en dan 2 dagen minder, nu 3 dagen heel weinig), ineens een opgezette buik en grotere (.)(.) Daarbij heb ik vlagen van misselijkheid en ontzettend moe. Het probleem is nu dat ik constant een vage verticale streep krijg bij clearblue plus. Vandaar dat ik vaker heb getest. Ook getest met Etos. Ook een vage streep. Het zijn echt schaduwlijntjes, maar wel blauw. Het is niet onwijs duidelijk, vandaar mijn twijfel. Ze zijn echt heeeeeel licht. Wel binnen de afleestijd. Op internet lees je hier ook verschillende verhalen over, waaronder vrouwen die lange tijd vaag, of zelfs negatief testen, ook bij de dokter (met plastesten). Komt dit vaak voor? Of zijn dit hoge uitzonderingen? Ik durf niet goed naar de dokter. Wil niet voor schut staan, als ik me zorgen maak om niks. En wat als de dokter alleen een plastest wil doen en geen bloedtest? Dan heb ik nog steeds het idee dat ik geen zekerheid heb, las nl. dat de dokter dezelfde plastest doet als de thuistesten. Alvast bedankt voor de reacties.
voor schut sta je nooit, als jij je zorgen maakt dan moet je dat gewoon aangeven.. daar zijn ze toch voor..?? ik heb de laaste tijd ook de ervaring dat ik steeds minder ongesteld word dan voorheen, laatste keer had ik 2 dagen weinig en 2 dagen nauwelijks iets (beeeeeetje op tampon) maar testen zijn bij mij duidelijk negatief.. (ik ben wel bezig) misschien een test van kruidvat 2v5 euro.. dat zijn streepjes, geen plusjes..is die etos test ook met een plus? ik heb geen ervaring met + testen dus daar kan ik niks over zeggen.. heb je misschien foto's van de testen? gr. mlis
Hoi, Ja, dat is wel waar, maar ik heb een vrij nieuwe dokter, dus ik ken hem nog niet zo goed. Voor mij maakt dat de drempel wel hoger. Nee helaas geen foto's. Wist ook niet dat zulke foto's op internet gezet werden. Totaal niet aan gedacht, hahaha. Die van de Etos zijn geen plus, maar moet een 2e verticale streep komen. Die kwam er dus heeeel vaag. Ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken en plaatsen (als dat me lukt
ik hoor hele goede verhalen over de kruidvat 2v5 testjes, waarom probeer je die niet? het is goed als je twijfelt om je foto's hier te plaatsten dan kijken er veel mensen mee en die zien het vaak beter dan dat wij ze zelf zien hhahaa succes iig..
Ik heb vorige maand precies hetzelfde mee gemaakt. Drie dagen een lichte ongi, heel anders dan normaal. Twee keer een etos test gedaan en binnen de afleestijd een lichte blauwe streep. De volgende dag zelfs iets donkerder. Paar dagen gewacht en de digi gedaan van cb met indicator. Helaas niet zwanger. Wil niet zeggen dat ze vals positief zijn geweest. Misschien een innesteling die niet goed is gegaan? Ik zou er vanuit gaan dat je niet zwanger bent maar.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Probeer over een dag of 2 gewoon de cb digi. Dan weet je waar je aan toe bent. En die vage menstruatie? Misschien gewoon een andere reactie van je lichaam en is volgende maand alles weer normaal. Of ben je gewoon zwanger.
Bedankt voor jullie reacties! Ja, ik denk dat ik het nog een paar dagen afwacht en dan misschien die digitale probeer (is wel duur En anders ga ik jullie lastig vallen met een foto... Groetjes
Hoop dat ik de foto zo goed toevoeg, maar dit is een foto van zowel een Clear blue (bovenste) en een etos test.
herkenbaar zulke streepjes! Zo heb ik dinsdag ook ongeveer getest! Ik ga morgenochtend weer testen.. Ben benieuwd! Wanneer heb je inderdaad deze tests gedaan?
Ik zou over een paar dagen nog een keer testen, dan zouden ze donkerder moeten zijn aangezien het hcg met de dag stijgt. Ik denk dat de kans wel aanwezig is dat je zwanger bent aan de test te zien.
Nou... dat is het 'm juist. Ik heb nu al een tijdje zulke testen. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Ga denk ik toch maar een digitale proberen te halen (wil niet dat iemand me ziet), maar vraag me alleen af of ik die dan wel kan vertrouwen. Als ik met "normale"testen zulke vage streepjes krijg, reageert die digitale dan wel goed? Die heeft meer HCG nodig toch? Stel dat dat nou gewoon laag blijft bij mij? Heb er wel verhalen over gelezen op internet, van vrouwen bij wie het pas met een bloedtest werd aangetoond. Snap dat die kans maar heeeeeeeeeeeeeeeel klein is, maar het zal je maar gebeuren.
als je de clear bleu met indicator haalt, die is betrouwbaar en heeft niet meer hcg nodig. hij kost ong 13 euro. en anders zou ik toch de dokter bellen uitleggen dat je al langere tijd vage testen hebt.... en vragen wat hij voor je kan betekenen.
ik vind etos testen ook niks... had 4 keer zo streepje gelijk toen de urine introk maar was gewoon niet zwanger hoor...de rest bleef gewoon wit (kv2) dus tja die komen hier niet meer bij mij in...en de cb plus heb ik het ook niet zo op
Hallo, Sorry voor mijn late reactie, maar heb uiteindelijk inderdaad een digitale gedaan en die zei "niet zwanger". Daarbij heb ik op you tube een filmpje gevonden van een clearbleu plus test, die volgens het commentaar erbij geplaatst is door clearbleu zelf. Om te laten zien dat er bij clearbleu plus bijna altijd een lichte plus verschijnt, dus ook bij "niet zwanger". Ik kan er dus wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben. Heb wel inmiddels een afspraak bij de dokter staan, want mijn "klachten" blijven aanhouden en wil toch weten wat er dan aan de hand is. Bedankt voor jullie reacties!!
Hey, dat flimpje van youtube is vals, daar zijn al meerdere dingen over geschreven. Vind het balen dat je niet zwanger bent, vond je testen toch veel belovend
Nou ja! Waarom zou iemand zo'n filmpje plaatsen. Alsof het allemaal niet zenuwslopend genoeg is! Ja, ik was helemaal niet bezig met zwanger worden en ook niet in de nabije toekomst, maar nu ik even heb gedacht dat het zo zou kunnen zijn, heeft het toch wat bij me losgemaakt en ben ik zelfs een telleurgesteld dat het niet zo is
Volgens mij ben je gewoon zwanger. Had bij de etos test ook zo'n vaag streepje. Die van kruidvat (met de paarse dop) gaven mij de beide keren dat ik zwanger was het duidelijkste resultaat. Probeer het gewoon morgen of overmorgen nog een keer!
Had jij dan ook heel lang vage strepen? En was die van kruidvat ietsje duidelijker of was dat echt overduidelijk? Zoals ik hier nl. overal lees zouden de testen bij mij nu al super duidelijk moeten zijn als ik zwanger zou zijn, maar ze blijven constant vaag.