Ik ben sinds vandaag ook met de CB begonnen! Je hebt tegenwoordig een verpakking met 20 teststaafjes er in Ideaal! Ik gebruik al vanaf december 2009 ovu-testen trouwens maar dan die van sensitest/matcare dat wissel ik een beetje af... Dit is de 1e ronde met de digitale van CB.
Je kunt trouwens ook de staafjes van Persona gebruiken, zelfde formaat als die van CB, geeft in mijn geval dus ook een O aan, in de zin van negatief. @beebiegirl, ik snap je verhaal niet helemaal. Je had steeds ook een negatief en toen pas veel later, tegen NOD aan een ?
hier ook nog steeds geen smiley op de test van clearblue terwijl ik naar mijn idee wel een positieve dipstick heb gehad... heb ook beetje zeurende pijn in mijn onderbuik maar weet het ook niet hoor. Laatste mensturatie was eind december dus heb een hele lange cyclus...
Zo Januari da's inderdaad een lange cyclus!! Altijd zo geweest? Ik heb nu in mijn 30 veel kortere cyclussen dan toen ik in mijn 20 was. Maar ik kan me nog herinneren dat ik destijds blij was met een lange cyclus i.v.m. niet ongesteld worden. En daarna wilde ik zo liefst een zo kort mogelijk cyclus i.v.m. zwanger worden. Ik heb wel het idee dat ik rond mijn ei zit. Al een paar dagen last van pijn in mijn lies en vruchtbaar slijm. Ik ga nog even doortesten en volgende cyclus met die van Zwanger en Kids proberen. Ben toch niet zo heel blij met die van CB.
Hallo allemaal, Vraagje.. Hoe lang duurt de piek van een ovulatie eigenlijk? Had vandaag een positieve ovulatie test(heb heb bij ovulatietesten deel 7 geplaatst en daar zeiden ze ook posi) van babyboomshop om 13.00 en nu om 18.30 een negatieve smiley van cb digitaal. Is dit normaal? Kan ik in die tussentijd mijn eipiek hebben gehad? Of zal het zo zijn dat ik toch nog een donkere krijg...morgen ofzo? Liefs