Dag dames, Ik zit hier met een vraag.. Op 1 aug(vrijdag) was ovu test positief, dus zaterdag gemeenschaap gehad. Volgens mijn berekeningen had ik op 14 ongi moeten worden heb toen een zwangerschapstest gehad. Kreeg een heeeeele lichte tuurstreepje. 15 en 16 aug weer test gedaan en weer een vaaaaage tuurstreep(bijna niet zichtbaar) Ben nog steeds niet ongi. Pas vnf vaandag pijnlijke borsten, veel plassen. Kan het zijn dat ik mijn eirsprong toch later heb gehaad en dat ik nu te vroeg ben met testen? Wil zoooooo graag zwanger zijn! Altijd omowit getest en nu 3 dagen achterelkaar een vage tuurstreepje.. zo frustrerend
Balen meid, ik zie wel vage tuurlijntjes maar niks positiefs. Zolang je geen ongi hebt kan t natuurlijk nog, de bevruchte eicel kan er langer over gedaan hebben om in te nestelen.
Heb je toevallig misschien ook nog een foto van je positieve ovulatietest? Overigens is een positieve ovulatietest geen garantie voor een daadwerkelijke eisprong. Het geeft alleen de LH-piek weer. Kan dus zijn dat je ei wel heeft geprobeerd om te springen maar dat dit niet is gelukt. Hoe lang duurden je laatste cyclussen trouwens? Al lang gestopt met de pil?
Die heb ik al niet meer, helaas. Ik was niet lang aan de pil. 5mnd lang. In mei gestopt. Na het stoppen gelijk mijn eigen cyclus. Lengte van me cycli is 29-31 dagen Tot nu toe altijd omo-wit getest en nu krijg ik tuurstreepjes. Het is zooo frustrerend
als je op 1 aug een positieve ovutest hebt gehad, dan spring je ei binnen 24-48 uur. Als je dan uit gaat van 3-4 aug + 14 dagen is 17 of 18 aug je NOD. Dus het kan nog alle kanten op! Je bent nu iig te vroeg met testen.