Clearblue ovulatie test dubbele hormoonindicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door XuonA, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Hallo Dames,

Ik heb even een vraag voor jullie.

Ik ben deze cyclus begonnen met testen met de clearblue ovulatie test met dubbele hormoonindicator. Daarnaast gebruik ik ook de gewone ovulatie testen van midstream.
    Ik ben de clearblue ovulatietest met dubbele hormoonindicator gaan gebruiken omdat deze met ochtendurine kan. Doordat ik veel drink gedurende de dag (zeker 3-4 liter water) wordt mn urine slechter om mee te testen.

Nu heb ik al vier dagen lang de knipperende smiley op de CB test, die aangeeft "hoge vruchtbaarheid". Normaal gesproken moet deze smiley veranderen in een stilstaande smiley en geeft hij "piek vruchtbaarheid" aan.
    Nu is dit nog steeds niet gebeurd en kan ik op de midstream testen ook geen duidelijke streepjes vinden (ik test wel met ochtendurine bij deze, geen idee of dat dan wel werkt).

Dus ik was eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben?
    Ik zit op CD 17 nu en mn cyclus duurt gemiddeld 29 dagen. Dus had nu dan toch mn piek al moeten hebben? Ben vrij onzeker hier over, dus hopelijk heeft iemand advies voor me. Denk namelijk als mn piek veel later komt is mn LF ook veel te kort toch?

Alvast heel erg bedankt :)...

2. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hoi,

Ik heb ze de vorige ronde ook gebruikt. Bij de eerste keer testen negatief. Toen 3 dagen knipperend (maar op middag urine) en daarna een vaste.

Misschien morgen?

Succes!

3. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Ik had 6 dagen een knipperende smiley. Vandaag met de paarse een vaste smiley en met de roze de gewone digitale nog steeds een rondje. Dus hij kan nog vast worden hoor. ik had de hoop ook al opgegeven.

4. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Dank jullie wel dames!!

Ik ga rustig maar zeer ongeduldig afwachten... Wel spannend allemaal hoor!

5. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Succes! Ik mag over een week weer. inderdaad heel spannend en hopelijk is het raak

6. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik heb vorige ronde ook een paar dagen een knipperende smile gehad. Daarna een vaste. Deze ronde de roze gebruikt. Veel fijner en zie het resultaat ;).

7. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd vakantieganger!!
    Na hoeveel rondes was het bij jou raak?

Deel Deze Pagina