Hallo Dames, Ik heb even een vraag voor jullie. Ik ben deze cyclus begonnen met testen met de clearblue ovulatie test met dubbele hormoonindicator. Daarnaast gebruik ik ook de gewone ovulatie testen van midstream. Ik ben de clearblue ovulatietest met dubbele hormoonindicator gaan gebruiken omdat deze met ochtendurine kan. Doordat ik veel drink gedurende de dag (zeker 3-4 liter water) wordt mn urine slechter om mee te testen. Nu heb ik al vier dagen lang de knipperende smiley op de CB test, die aangeeft "hoge vruchtbaarheid". Normaal gesproken moet deze smiley veranderen in een stilstaande smiley en geeft hij "piek vruchtbaarheid" aan. Nu is dit nog steeds niet gebeurd en kan ik op de midstream testen ook geen duidelijke streepjes vinden (ik test wel met ochtendurine bij deze, geen idee of dat dan wel werkt). Dus ik was eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Ik zit op CD 17 nu en mn cyclus duurt gemiddeld 29 dagen. Dus had nu dan toch mn piek al moeten hebben? Ben vrij onzeker hier over, dus hopelijk heeft iemand advies voor me. Denk namelijk als mn piek veel later komt is mn LF ook veel te kort toch? Alvast heel erg bedankt ...
Hoi, Ik heb ze de vorige ronde ook gebruikt. Bij de eerste keer testen negatief. Toen 3 dagen knipperend (maar op middag urine) en daarna een vaste. Misschien morgen? Succes!
Ik had 6 dagen een knipperende smiley. Vandaag met de paarse een vaste smiley en met de roze de gewone digitale nog steeds een rondje. Dus hij kan nog vast worden hoor. ik had de hoop ook al opgegeven.
Ik heb vorige ronde ook een paar dagen een knipperende smile gehad. Daarna een vaste. Deze ronde de roze gebruikt. Veel fijner en zie het resultaat .