Hoi allemaal. Net als 3 maanden geleden bij mijn v.mk lopen mijn KV testen weer niet op ik maak me zorgen dat dit weer een miskraam gaat worden... Dit is toch een veel te lichte test voor nod/14 dpo. Die van 12 dpo zag er hetzelfde uit.
Ben 100% zeker van eisprong. Gebruik ovu testen en voel eisprong altijd. Temp stijgt alleen maar dus dat is wel positief. Fijn dat je zo snel reageert.
Eerlijk, ja het is wel een lichte test.. Maar hcg verschilt wel per persoon.. Over twee dagen weer testen, dat zegt dan wel weer wat meer.. Het kan echt nog alle kanten op. Ik duim voor je!
Hebben we dezelfde cyclus? 33 dagen? Hihi moet vandaag ook ongesteld worden.. En ook positief getest bij mij lopen ze licht op.. Zou gewoon een dag overtijd weer testen dat ga ik ook doen.
Ik denk zelf dat je ei pas de 27e heel laat is gesprongen (of zelfs in de nacht naar de 28e). Dan zou je op 13 dpo zitten Is de test wel donkerder geworden ten opzichte van 3 dagen geleden? (Hcg verdubbeld om de 48-72 uur).
Zo jij hebt er echt verstand van zo te lezen. De test van 11 dpo was heeeeel licht inderdaad. In vergelijking met die test zie ik wel veel verschil. Dacht dat hcg echt iedere 48 uur moest verdubbelen. Nou dat geeft mij dan nog wat meer hoop. Zou jij dan morgen testen of dinsdag? Bedankt voor je reacties!
Ik snap je onzekerheid. Ik teste deze keer pas laat "knal" en zag ook weinig verschil in de testen, maakte me daar ook zorgen om. Upload mijn testen wel even. Ga voor je duimen dat hij oploopt!
Bedankt Indy! Dat geeft hoop zeg. Je hoort het niet zoveel maar het kan toch zo te zien. Gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Had jij er ook zoveel stress van of kon je het wel goed naast je neerleggen? Bedankt voor je foto's!
Graag gedaan. Ik had er ook behoorlijk stress van en maak me nu nog wel eens zorgen omdat het zo lang duurde voor de testen opliepen... maarja.. nu probeer ik het los te laten en op me af te laten komen. Succes meid en hoop dat je eens deze dagen een knaller krijgt
Ik kon het niet laten te testen 😔 Moest wel om 2 uur plassen vannacht en dit is de test van 6.15u. Urine had iets geconcentreerder kunnen zijn maar ik ben bang dat t verkeerd gaat. Temp is net zo hoog als gisteren.