Hallo dames, Ik val maar meteen met de deur in huis: Als ik de test zelf zie, zie ik echt duidelijk een licht lijntje. Maar op de foto komt het minder over. Toch zie ik iets... wat jullie?? De test is eigenlijk te vroeg, 4 dagen voor NOD.. Alvast bedankt hoor!
ja ik zie ook een heeeeeeel licht streepje,dus morgen of overmorgen nog eens testen zou ik zeggen! Ik ben morgen ook 4 dagen voor nod en twijfel of ik zal testen....
Wauw, bedankt voor alle reacties! Ik kan het zelf nog niet geloven, we zijn al een behoorlijk tijdje bezig... had de hoop al helemaal opgegeven hihi...
ik zie ook een streepje. en kijk maar in mijn album ook zon lichtstreepje en ben nu 6 wekne zwanger. voorzichtig gefeliciteerd
Vanmorgen weer getest, streepje net zo licht, na het verstrijken van de 5 minuten werd ie wel iets donkerder...
Ik kocht vandaag een test, die ik volgens handleiding pas 1 dag na verwachte menstruatiedag mocht doen.. Maar ik kon niet wachten en met avondurine, twee dagen voooooor menstruatie.. Nou ja, kijk zelf maar