De test is al behoorlijk droog zo te zien (controlestreep is paars ipv roze) en dus nu niet meer te beoordelen.
Ik lijk wel iets te zien maar de test is al behoorlijk droog. + vanaf t stuk dat ik iets lijk te zien is het helemaal gelig. T lijkt mij dus een indroogstreepje. Maar ik zou zeggen verbaas ons en doe nog een test
Ja had de foto ook veel later gemaakt😊 vandaag weer een nieuwe test gedaan.. ben nog veelste vroeg hoor 3dagen voor mn nod (zucht) maar kan het niet laten.. Lijk nu weer iets te zien😅? Ga maar gewoon afwachten hihi
Ik zie een lichte streep hoor! Zolang de streep binnen/rond die 5 min is verschenen ben je waarschijnlijk gewoon zwanger maar nog erg kort. Hopen dat ze oplopen! Zit nu zelf 2 dagen voor mn nod en heb ook zn tuurlijntje Wel na 4/5 min zichtbaar
Ik zie helaas niets maar misschien dat mijn tuurvermogen niet zo goed is als andere dames? Hoop dat je over een paar dagen een dikke streep hebt!
Ik lijk idd ook wat te zien. Hij lijkt alleen ook weer wat gelig. Kun je er eens een paar druppels water doorheen doen en dan nog eens op de foto zetten? Meestal verdwijnt dat gele dag.
Na zie wel wat je bedoelt maar durf niet al te enthousiast te zijn. Ik ben een zogenaamde streepjesplasser en had bijna iedere maand wel van die vage schaduwen/lijntjes.... Durf je voor nu nog niet te feliciteren. Ik hoop morgen of overmorgen wel!