Wat zijn jullie ervaringen met de ClearBlue digitale ovulatietest met dubbele hormoonindicator? Afgezien van dat de naam te lang is Vanochtend getest, Action en ClearBlue waren beiden negatief. Daarnet weer getest, waren ze allebei opeens positief! Action knalt niet echt, vind ik... Hoewel deze in het echt donkerder is dan op de foto. Maar ClearBlue heeft de afgelopen paar dagen niet eens hoge vruchtbaarheid aangegeven! Ging zojuist gelijk naar de indicator voor piekvruchtbaarheid! Terwijl ik ze juist voor die dubbele indicatie had gekocht Zouden de testen foutief zijn of ben ik opeens Speedy Gonzales?
het kan hoor dat je vanochtend nog niet aan jouw piek zat en nu wel. zo heb ik eens gehad dat ik smiddags mijn piek had en savonds waren de testen negatief dus het kan hoor dus lekker gezelig maken en dan hoop ik dat je over 2 weken een mooie zwangerschapstest hebt
Ik heb ze nu een aantal maanden gebruikt. Het verschilde bij mij elke maand weer met aantal dagen verhoogde vruchtbaarheid; 1x 7 dagen, 2x vier dagen (dat is erg prettig) en net als jou een keer uit t niets de piek.
Ik geloof niet in een verhoogde vruchtbaarheid. Je hebt je piek, of je hebt 'm niet. En binnen ongeveer 24 tot 48 uur na de piek springt je ei. Ik denk dat het een manier van Clearblue is om meer geld te verdienen.