Ik gok dat ik aanstaande maandag mijn nod heb, maar zeker weten doe ik het niet omdat ik in de eerste ronde zit na het stoppen na de pil (half jaartje de pil gebruikt). Voorheen kon ik altijd heel goed voelen wanneer ik mijn ei had en hoefde ik geen ovulatietesten en dergelijke te gebruiken om mijn ei te vinden. Ik meen hem deze keer ook gevoeld te hebben maar blijf maar ovulatiepijn houden. Heb dus net even een testje gedaan. Nu twijfel ik of de test niet reageert op een eventuele late eisprong. En zien jullie überhaupt wel wat? Groetjes
ik zie hem wel spannend hoor, ik zou even doortesten komende dagen als hij mooi oploopt lijkt het me niet van een eisprong
Heb op deze testen ook zo'n streepje gehad en roze en was vals. Ik denk dat die van mij op me ei heeft gereageerd. Ik hoop voor je dat dit bij jou niet zo is en oploopt!
Ik zie hem! Als ik een tip mag geven... Doe de volgende test over 2 dagen.. Ik deed elke dag en je maakt jezelf gek. Haha Maar ik zie hier echt een streep hoor. Voorzichtig gefeliciteerd
Dank jullie voor de reacties ! Ja, ik hou ook in gedachte dat hij kan reageren op een laat ei. Morgenochtend ga ik ff testen met ochtendurine, aangezien ik dat vandaag dus niet heb gedaan. Vind het erg spannend.
Vanochtend getest met ochtend urine en de streep leek minder duidelijk. Gisteravond en vanochtend ook even een ovulatietestje gedaan en bij beide waren de testreepje donkerder dan de controle streepjes. Ik denk toch dat de zwangerschapstest heeft geregeerd op een naderende ovulatie.
Als je ovulatietesten donkerder aanslaan dan de controle streep dan zou je best nu pas je ei kunnen hebben inderdaad. Ik heb daarentegen geen idee of ovulatietesten op Hcg reageren, ik ben een vreselijk leek op het gebied van ovulatie etc.