Hallo ik had afgelopen donderdag me nod. Gister een test van kruitvat gedaan rond 23.00u. Zag toen een super licht streepje na 5a6 minuten. Vanmorgen weer getest met kruitvat helaas zo goed als niks. Nog maar een test gedaan van clear blue die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken deze geeft negatief aan Maar ben inmiddels wel al overtijd gevoelige tepels smorgens licht misselijk tot ik wat gegeten heb. Iemand dezelfde evaring?
Hou je in ieder geval niet teveel vast aan kwaaltjes waar je laat van hebt. Je lichaam kan je flink voor de gek houden. Als twee van de drie testen negatief zijn dan denk ik niet dat je zwanger bent. Maar heb je ovulatietesten gebruikt? Dus weet je zeker wanneer je ei is geweest? Heb je een regelmatige cyclus? Net van anticonceptie af of al langer?
Er zijn zoooooveel van dit soort topics.. niemand hier kan in je buik kijken. Wacht af en vertrouw op die testen. Als je 2 weken over tijd bent kun je de dokter bellen, paar dagen over tijd kan nog zoveel andere oorzaken hebben. En kwaaltjes tijdens de zwangerschap worden hoofdzakelijk door hcg veroorzaakt, als dat de oorzaak is kun je het testen
Nee ik ben al vanaf me vorige zwangerschap gestopt met de pil. Me zoontje is al bijna 3 dus daar zal het niet aan liggen. Er is wel wat verandert in me cyclus maar laatste 3 keer wel elke keer op 30. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Ik hou me ook niet te veel last aan de kwaaltjes ben idd wel vaker voor de gek gehouden door me lichaam Alleen ben ik echt nooit misselijk en heb het nu steeds in de ochtend 14-11 hele zware steken in me onderbuik gehad toen ik opstond moest echt weer gaan zitten voor het weg trok dinsdagavond ineens diarree en donderdag 1 druppel helder rood bloed op het wc papier verder niks. Heb wel een jaar geleden ook een keer een week of 2 moeten wachten op me menstruatie maar waren toen helemaal niet bezig met een 2de.. Maar ja volgens mij laat ik me toch gek maken door die ene test met wel een positief resultaat. Maar dan had die vanmorgen toch echt duidelijker moeten zijn.?
Het lichte streepje op je positieve test klinkt als een indroogstreepje, die komen er te staan als je de test buiten de tijd afleest. Ik heb ze helaas ook gehad. Heel veel succes met afwachten. Ik weet hoe moeilijk dat is. En we duimen allemaal mee voor een positieve test
Dankjewel Marieke.. Ben super ongeduldig geworden haha maar zal wel niet de enigste zijn. Wachten duurt zo lang. Maar de eerste streepje kwam met 5 min en toen werd die iets beter zichtbaar 2de test vanmorgen ook van kv niks na 5 min heel licht naar lichter dan die van de eerste.
Ik zou over een paar dagen even opnieuw testen. Gezien je al overtijd bent, zou er dan toch een duidelijk tweede streepje moeten verschijnen mocht je zwanger zijn.
Dit wilde ik ook adviseren. Maar ik ben bang dat het niet zo is, aangezien je twee negatieve testen hebt
Ik had ook een cyclus van 4 maanden 30 dagen. Door een operatie was mijn lichaam nog van slag, moest herstellen en had dus (blijkt achteraf) niet eens een eisprong tijdens die keurige 30-dagen-maanden. Tot ik opeens een knaller op mijn ovulatietest had (en dus wist hoe positief ze moesten zijn ) op dag 31. Kreeg ineens een cyclus van 45 na al die maanden constant 30. Het kan dus zomaar ineens (en ik slikte ook geen pil oid)! En ondanks dat mijn ei in die ronde een dag na mijn eigenlijke nod kwam, was het wel een heel goed ei Er is dus eventueel een kans dat je test met het lichte streepje toch gereageerd heeft op je ei. Al hoop ik natuurlijk dat je over een paar dagen een dikke knaller hebt Succes!
Dank jullie wel allemaal ga denk ik morgenochtend nog een test doen mocht die negatief zijn ga ik er ook maar vanuit dat het niks is..