123 ovulatie thuistest kijken jullie even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lala2, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi dames,

Ben deze ronde erg dedicated mijn cyclus in kaart aan het brengen voor een afspraak bij de gyn eind deze maand. Mijn temperatuur is de afgelopen 6 dagen constant en de afgelopen 3 dagen kwam er binnen de tijd vlot een zichtbare 2e lijn tevoorschijn. Volgens de beschrijving is deze nog negatief maar wilde graag jullie ervaring weten. Kan ik de komende dagen een donkere test verwachten?

De 2e lijn ziet er op de foto grijzig uit maar is in het echt licht roze.

Ben benieuwd naar jullie mening! :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ten eerste,123 vind ik waardeloze testen,heb nog nooit een knaller gehad hiermee,en ten tweede,zulke streepjes heb ik de hele cyclus,dus hier kun je niks van zeggen.

3. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    ik heb ervaring met de dipsticks van 123. Erg fijn en ik kan mijn eisprong er wel mee vinden.

je kunt wel verwachten dat deze donkerder wordt als je je eisprong nog niet hebt gehad. Ze zijn nu nog erg licht. Niet schrikken als ze ineens weer lichter worden. Hier komt de knaller zeg maar uit het niets.

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi, ja ik las er slechte ervaringen over toen ik ze net binnen had. Ik vind het weggegooid geld om ze niet te proberen. Ik heb niet mijn hele cyclus deze streepjes zoals ik schreef pas de afgelopen drie dagen. Vroeg me af of "dit" het nou was of dat deze echt wel donkerder worden. Toch uhm bedankt :D

5. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ah oke! Ben benieuwd! En als ze weer lichter worden en de knaller komt niet dan was dit het denk je ook niet haha
    Wat deed jouw temperatuur de dagen voor en op je ovulatie?
    Ik houdt ook zn app bij voor de temp kaart, kun je ook advies lezen. Vind dat maar vage informatie :D

Deel Deze Pagina