Jeetje heftig hoor in je eentje! Maar ik had denk ik hetzelfde gedaan als ik geen partner zou hebben. Daar is dat moedergevoel toch te sterk voor. Heb je een bekende donor?
Ja, sinds gisteravond wel. We hadden natuurlijk wel al gebeld enzo, maar elkaar nog niet ontmoet. Hij woont aan de andere kant van NL, dus hij doneert eens per maand.
En dan komt hij naar je toe? Wat fijn zeg! En was het een beetje een leuke kerel? Vanaf nu op het wachtbankje!
Ja! Goed geraden inderdaad! Haha! @MiekeH: Knappe gozer hoor! Had ik niet verwacht eigenlijk. Ik voel de hele tijd vanalles in m'n onderbuik. Maar dat kan nu toch nog niet? Vorige keer (toen in zwanger was) had ik na drie dagen al pijn in m'n borsten. En iedereen zo: 'ja! Had ik ook!', maar krijg je niet pas fysieke tekenen na de innesteling? Begin oktober testen dus en inderdaad op het wachtbankje!
Hallo, ik ben nieuw hier en ook druk in de weer met ovulatietesten. Nou lees ik in deze reactie iets over de fertility monitor? Ik gebruik nu de testen van Kruidvat, eenmaal per dag op hetzelfde tijdstip. Is Clearblue beter of moet ik combineren?
Knappe gozer en hopelijk een leuk karakter, leuk! Jouw kindje krijgt er toch wat van mee! Foppie, ik ben niet bekend met de fertility monitor. Van de kruidvattesten werd ik erg onzeker. Clearblue geeft gewoon heel duidelijk een smiley op 1 of 2 dagen. Op drogisterijplein.nl valt de prijs enigszins mee. 36,95 voor 20 stuks. Succes!
En tja er gebeurt natuurlijk constant iets in je buik als het eitje bevrucht is, maar of je het ook kunt voelen? Ik voel ook vanalles hoor, maar dat heb ik elke maand wel. Ik herken het ook allemaal steeds beter. Dan probeer ik me maar voor te houden dat het niets betekent. Nog 1 week wachten!
Oh! Zo spannend voor je! Ik kan pas in de eerste dagen van oktober testen. Las hier ergens dat vrouwen ook voor hun NOD testen. Misschien dat ik dat ook wel ga doen... En ja, leuk karakter natuurlijk. Met zorg uitgezocht, deze man. Heb er een heel goed gevoel bij!
Hoi nouvelle, je bent op de goede dag begonnen met testen. Er staat in de bijsluiter ook exact op welke dag je moet beginnen. Je kan beter de dop er wel op doen maar als je een rondje krijgt betekend dit toch dat de test gewerkt heeft anders komt het boekje tevoorschijn. Ik deed met mijn ochtend urine testen en dan vanuit een steriel plas bekertje 15 seconden erin houden. Vanmorgen een Smiley succes verder!
Wil graag mijn ervaring met deze test delen. Ben op de aangegeven dag van de bijsluiter begonnen met testen en dan vandaag op de valreep met de laatste strip een Smiley gekregen. Het is ook goed om op de signalen van je lichaam te letten bijv cervix slijm. Ik haalde gister het stripje eruit en zag toen bij de digitale een tweede streep toch nog niet zo donkerpaars vandaag. Bij mij was dit wel een teken dat de ovulatie eraan kwam en inderdaad vanmorgen de Smiley. Ben dus zeer tevreden over de clearblue
He Nouvelle! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan!! Bij mij was het niets en zit nu weer 6dpo op het wachtbankje.
Ik heb toen zo'n grote verpakking gekocht en ben gewoon al op dag 10 ofzo begonnen met testen. Dan maar 'zonde' van de testen, ik wilde zekerheid en ook zekerheid dat ik hem niet net had gemist. Eerste ronde met smiley was ik niet zwanger, 2e ronde wel. Ik vind deze testen veel fijner en duidelijker dan die dipsticks, maar dat is persoonlijk. En ik zou ook niet oneindig die dure verpakking hebben gekocht, maar voor een keer proberen was het het voor mij wel waard.