Hoi allemaal, Ik ben een beetje mezelf aan het gek maken. En m'n vriend snapt er niets van.. Ik moest afgelopen woensdag ongesteld worden en dat werd ik niet. Na woensdag en gister getest te hebben zijn ze beide negatief. Wel merk ik veel van 'kwaaltjes' die ik in mijn vorige zwangerschap ook had. Vooral kan ik nu al kokhalzen bij eten en dingen die ik ruik. Ben erg moe (maar heb ook een drukke week gehad) Maar heb ook een gekriebel in m'n onderbuik.. Mijn vriend zegt steeds dat ik me niet moet aanstellen en dat ik gewoon ongesteld ga worden maar ik voel me wel ietsjes anders.. Wat zeggen jullie?
Als je testen negatief zijn ben je niet zwanger. Mocht je het echt niet vertrouwen kun je naar de huisarts gaan.
Hoe lang ben je al van de pil af? Hoe lang waren je vorige pilloze cycli? Heb je je eisprong vastgesteld? Zoja hoe en wanneer?
Ik ben ook wel eens 5 dagen later ongesteld geworden dan ik dacht. Het lichaam is geen machine en kan dus afwijken van de verwachtingen. Stress en de wens voor een zwangerschap kan daarop effect hebben. Hoop dat jullie snel een mooie test krijgen! Succes!
Ik ben sinds juni van de pil af en steeds cyclus van 28 dagen. M'n vorige zwangerschap had ik pas na dik een week overtijd getest en was ook niet een overduidelijk test maar uiteindelijk toch zwanger. Eisprong heb ik ook rond de tijd gevoeld dat moest dat voel ik altijd wel.
Wat je voelt is de groeipijn en niet de eisprong zelf. Het voelen van is ook geen waterdichte methode en kan je beter niet vanuit gaan. Ook ben je vrij recent met de pil gestopt en kan je cyclus nog afwijkend zijn tussendoor. Voor nu is er nog geen hcg gevonden dus. Test over een paar dagen weer. Succes!
Ik dacht ook altijd de eisprong te voelen maar dit bleek helemaal niet zo te zijn toen ik het bij ging houden met ovulatie testen. Deze cyclus bijvoorbeeld had ik op CD 8 de bekende buikpijn aan 1 kant maar op dag 12 had ik een positieve ovu test. Van het voelen zou ik zeker niet uit gaan. En daar komt bij dat je lichaam geen machine is dus je cyclus wel eens anders kan zijn. Als je al kwaaltjes hebt zou dat betekenen dat je al flink wat hcg in je lichaam moet hebben. Dit zou je ook terug moeten zien op testen. Dit is bij jou helaas niet het geval zoals je zelf al zegt. Neemt niet weg dat je best zwanger zou kunnen zijn maar dat je cyclus gewoon langer is. Van de week gewoon nog eens testen. Succes!
Ik ben wel eens 2 weken 'overtijd' geweest inclusief pijn aan mijn borsten, negatieve testen en uiteindelijk gewoon ongeteld geworden
Als je verschijnselen van een zwangerschap hebt zoals kokhalzen etc dan zou je het in je lichaam meten hebben en dus een positieve test hebben. Je kunt de klachten ook hebben omdat je het graag wilt
Ik was ook maanden van te voren gestopt met de pil voordat we gingen klussen. Mijn cyclus was redelijk regelmatig (30-28 dagen) maar toen we dus officieel bezig gingen met klussen werd mijn cyclus ineens veel langer: richting 35 dagen. Dus echt wel een flinke week langer. Als je wens zo groot is en je er zo mee bezig bent, kan dat dus wel echt effect op je lichaam hebben! Heel frustrerend!