Ik vind die van de action niet fijn helaas haha. heb meerdere geprobeerd en qua strips vind ik die van 2-besure het fijnst.
Zo deed ik het ook. Gebruik die van de action (alleen die werken echt bij mij) als het test streepje donker werd deed ik er een cb bij. Zo ben ik zwanger geraakt.
Ik vind de cb echt ontzettend duur. Ik gebruik alleen dipsticks van z&k. Ik begin eerst 1x per dag te testen. Als mijn cervixslijm begint, start ik met 2x per dag (rond 10.00u en rond 21.00u) testen. En weet je, ik doe het met plezier
Haha fijn dat je het met plezier doet! Hier iets minder, ik werk 4 volle dagen en daarnaast een kleine meid die naar school moet en sport etc. Dus ik vind het erg lastig om vaker per dag te testen (en niet met ochtendurine) vandaar dat ik hoop dat de cb voor mij werkt.
Ja dat snap ik wel. Is ook best lastig, als je een druk schema hebt. Ik hoop ook dat het voor je werkt.
Maar haar cyclus duurde de laatste 2x maar 26 dagen . De periode tussen haar ei en ongi is 14 dagen zegt ze, dat betekent haar eisprong op dag 12 en posi ovu op dag 10 of 11. Dus starten met ovus op dag 11 kan voor haar dan idd te laat zijn
Klopt.... er staat ook in de beschrijving, wanneer je ‘moet’ beginnen met testen als je een cyclus van 26 dagen hebt, dat zou dan niet dag 11 maar dag 9 zijn, dan zou ze hem dus niet missen.... Ikzelf heb smiley op de dag van ei... dat weet ik aan de hand van temp.... Dus bij mij hoef ik als ik een smiley heb niet eerst 2 dagen erbij te tellen, maar is het de volgende dag al 1 dpo....
@Monique93 Verschillende antwoorden hier Ik zou zegen; doen waar jij je goed bij voelt... Mij kost het ongeveer 4 a 5 stuks per maand, in een doosje zitten er 20... dan doe ik er dus minimaal 4/5 maanden mee.... 5 maanden en dan €33,- (bij bol.com) vind ik dan persoonlijk nog meevallen...... €33,- : 5 = €6,60 per maand.... Succes en ben benieuwd wat je gaat doen Je kan er altijd nog bij temperaturen, dan weet je dus of de cb ovutest net als bij mij meteen met ei een smiley geeft of dat hij een dag van te voren een smiley geeft bijvoorbeeld... Nogmaals succes
Dankjewel! Ik denk dat ik het eerst alleen met de cb ga proberen, vind ik mn piek niet dan volgende cyclus maar weer strips er bij. Ik temperatuur idd al wel (niet altijd, nu wel) heb er niet elke maand zin in over 2 maanden moeten we weer terug komen bij de gyneacoloog (eindelijk).
nou we het toch over cb testen hebben. heb ik ook een vraag. ik voel altijd me eisprong. nu heb ik bij een posi ovu test de volgende dag al me eisprong. das binnen de 24 uur. kan dit? de dag van ovulatie is me cb nog pos.
Ik heb een positieve ovutest van cb op de dag van ei... daarna weet ik niet, want ik test tot ik smiley heb en stop dan... Dus als jij dag voor ei positieve ovutest heb, kan zeker...!