Clearblue ovulatietest ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lila2019, 17 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief


    Deze roze van clearblue weet dat toch niet? Is dat niet alleen met de paarse? Dus dat kan ook nog, dat je eerst een smilet hebt, dan weer niet en later nog een keer een smiley? Ik vind het maar ingewikkeld met die testen. Ik dacht dat het handig zou zijn, smiley of rondje. Maar zelfs met een smiley kan je nog niet zeker zijn van je piek?
     
  2. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Dan vind ik het raar dat je bij de ene wel een smiley hebt en bij de andere gene, terwijl ze even donker zijn.. Wat ik hier wel veel lees is dat sommigen gewoon dipsticks gebruiken, en als ze donkerder worden dan deze roze ernaast doen voor bevestiging. Misschien vanavond en/of morgen nog eens testen en zien of je nog een smiley krijgt?
     
  3. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    Het zijn gewoon dezelfde testen he? Die roze van clearblue! Hoelang moet je normaal een smiley houden dan? Ik weet wel dat toen ik zwanger ben geraakt van mijn dochter ik ook maar 1 dag een smiley had, ik had toen de dag daarna ook getest en toen was de smiley weer weg. Alleen testen ik toen wel 1x per dag.
     
  4. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    Dus de laatste test op deze foto is van vanmorgen en gaf een rondje aan. Die test van gisteravond (18/11.2) had een smiley. Ik zal vanavond weer eens testen en zien wat er dan gebeurd.
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik denk echt dat je gister avond gewoon je piek hebt gehad hoor..
     
  6. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik dacht twee dagen, maar als het vaker voor komt dat jij maar 1 smiley hebt, dan kan dat ook hoor. Ieder lichaam is anders en dus kan het goed zijn dat jij een kortere piek hebt dan gemiddeld. :)
     
  7. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Lila2019 je kunt er gewoon vanuit gaan dat je piek gisteravond is begonnen. Klaar.
    Een smiley op die test is (beginnende) piek.
    Zelf test ik altijd 2x per dag met dipsticks. Als ik flinke oploop zie en voor mijn gevoel tegen een piek aanzit doet in de CB ter bevestiging. Geniet van je klusplezier!
     
    Lila2019 vindt dit leuk.
  8. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    Ik heb toch nu na mijn werk nog een test gedaan. En nu is het weer een smiley! Dat is toch raar? Is dan mijn piek nu nog steeds? Ik merk nu wel wat krampen op in mijn lies en wat zwaar gevoel als ik zit. Wat denken jullie?
     
  9. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je nog in je piek zit. Lekker van genieten dus! :)
     
    Lila2019 vindt dit leuk.
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    De test loopt op.
    Als je kijkt naar je strips, is hij nu veel donkerder dan gisteren en vanmorgen, dus je zit wellicht aan het begin van je piek, maar de echte knaller is er nog niet ;)
     
    Lila2019 vindt dit leuk.
  11. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    En die knaller is die er dan tijdens dat je ei gesprongen is? Of nog wel daarvoor? Ze zeggen toch dat je ei springt 24/36 uur na de smiley?
     
  12. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mij is in het ziekenhuis verteld dat zodra je een smiley hebt je piek begonnen is. Deze kan iets langer aanhouden. De test uit de CB zijn eigenlijk niet gemaakt om af te lezen buiten de huls zeg maar. Wel zie je hier vaak verschillende mate van donker, kan zijn dat je LH nog meer is toegenomen. Maar er wordt gezegd dat er na de start van je piek een eisprong volgt binnen 24 tot 48 uur.
     
  13. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het kan dus, naar mijn weten, nog positief zijn als je eisprong al 'gaande' is, maar dat weet ik niet zeker. Haha heb je ook niet veel aan he.
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee de knaller komt max 48 uur voof je knaller.
    Als je nu geen digi testenhad gedaan, maar normale streepjes testen, had je nu ws nog geen posi ovutest gezien ;)
     
  15. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    Ik vind het maar ingewikkeld hoor ;) Maar ik weet in ieder geval wel zeker dat ik een eisprong heb. Of dat er meestal een ei wil gaan springen. Ik heb wel een korte luteale fase dan denk ik.
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Zowiezo vanavond gezellig maken :) ik denk dan dat dit de echte piek is. Of je zit er nog ikn zeg maar :) hoe dan ook, have fun!
     
    Lila2019 vindt dit leuk.
  17. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    Vandaag eind van de ochtend was hij weer negatief. Zouden jullie nog doortesten? Of na 2 smileys gezien te hebben het wel geloven? we hebben het gisteravond en vanmorgen gezellig gemaakt. Vanwege werk(lastig met zwanger worden!) kan het de volgende keer pas zondag. Denk dat dan mijn ei al voorbij is. Hopelijk is dit voldoende.

    Ik zie toch niet veel verschil tussen de streepjes maar ga er maar vanuit dat de clearblue digitaal het wel zal weten ;)
     
  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Je heb gunstig gevreeën :thumup: klaar er is nu niet meer te doen dan wachten.
    Zou in jouw geval morgen als 1 dpo aanhouden.
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Heel apart dat hij met dezelfde streepjes de ene keer een smile geeft en de andere keer een rondje.
    Ik persoonlijk zou ze dus al niet vertrouwen ;)
    Maar ik zou dan morgen als eisprong zien en overmorgen 1 dpo.
     
    Lila2019 vindt dit leuk.
  20. Lila2019

    Lila2019 Niet meer actief

    Ja of die test werkt gewoon niet op die manier? o_O

    Ik zit ook te kijken/voelen naar wat ik allemaal voel. Eigenlijk had ik gister slijm, en een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Vandaag voel ik weer niks van dit alles. Wel extreem koude voeten en handen. Aan de hand van het gevoel zou je dan denken dat het ei misschien vandaag is gesprongen? Ik hoop dat eigenlijk, want als hij morgen springt dan is het zaad wellicht al vergaan ;) En deze week komt het er verder niet meer van.
     

Deel Deze Pagina