ervaring met zwanger en kids ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door naadje53, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hallo meiden

ik heb even een vraagje deze ronde wou ik beginnen met ovutesten eigenlijk op dag 13 van mijn cyclus dus dat zou over drie dagen zijn
    nu had ik ze gister al binnen gekregen, en net kon ik het eigenlijk niet laten om voor de grap een testje te doen
    maar hij gaf eigenlijk al best gauw een kleurtje bij het controledeel en een heel licht streepje bij het testgedeelte
    nu weet ik dat ik door moet testen voor een knalstreep
    maar zoals jullie kunnen zien aan mijn handtekening heb ik een hele onregelmatigecyclus is er een kans dat ik nu over een paar dagen al een eisprong heb

help!!!

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hierbij nog even een foto'tje gemaakt met mijn telefoon

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hoi naadje,

dat zou kunnen maar hoeft niet. Bij mij werden de ovutesten eerst ook donkerder, toen weer lichter en na een paar dagen had ik een knalstreep.
    Zou wel vanaf deze dag gewoon doortesten.
    Succes!

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi isis857

iedergeval bedankt voor je reactie
    ik wil nu inderdaad door gaan testen totdat hij donkerder kleurt
    daarbij hoop ik ook dat mijn cyclus dus korter zou moeten gaan worden

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hoi Naadje,

Ik heb ze deze cyclus ook gebruikt vanaf dag 5 en had steeds hele duidelijke streepjes. Ik dacht zelf op dag 14 mijn eisprong gehad te hebben maar had op dag 18 pas een knaller. |Die knaller komt dus nog wel..Lekker doortesten! :D

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    het is dat ik ze al in huis had en dacht laat ik er eens een doen
    anders zou ik dus over drie dagen beginnen
    omdat ik zoiets had van ik weet niet hoelang mijn cyclus nu zal gaan duren aangezien ik pas 3 x ongi ben geweest sinds ik gestopt ben met de pil in december

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik hoop nu iedergeval mijn ei te vinden, want wist ook niet of ik wel een eisprong zou hebben vandaar
    dus inderdaad lekker doortesten, deden jullie het dan trouwens wel vaker de sex bedoel ik dan

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wij hebben deze maand de SMEP theorie eens uitgeprobeerd. Dat is ontwikkeld en veel stellen die wat langer bezig waren schijnen hier baat bij gehad te hebben. Overigens ben ik echt waanzinnig blij dat ik heb doorgetest. Ik heb de maanden hiervoor geen ovu-testen gebruikt omdat ik al 'zeker wist' mijn eisprong op dag 14/15 te voelen.. Wie weet zijn we dus een paar maanden te vroeg gestopt met klussen.
    Dit is de verkorte versie, google het maar eens.. er is hier ook ergens een SMEP topic meende ik. Ik laat je over 5 dagen weten of het bij ons resultaat heeft gehad haha :D

SMEP (Sperm Meets Egg Programm) [FONT=&quot]

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)[/FONT]

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    als jij inderdaad dacht dat je ei rond dag 14 was en uiteindelijk op dag 18 bleek te zijn hebben jullie mischien inderdaad te weing geklust neem ik aan

ben benieuwd of het bij jou werkt, op de hoeveelste dag zit jij nu dan

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

We hebben de afgelopen maanden niet gericht geklust omdat we eigenlijk wilden wachten tot na de vakantie. Maar de wens bleek voor ons allebei te sterk :D
    Ik heb doorgetest met de ovu testen tot dag 21 had mijn knaller op cd 18 en heb heel duidelijk mijn eisprong gevoeld op cd 19.
    Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus. Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 28 dagen en zou ik zondag ongesteld worden. Door ovutesten uit het verleden weet ik redelijk zeker dat mijn lf 14 dagen is. Ik heb mijn NOD daarom nu iets vooruit geschoven.

11. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Misschien een domme vraag maar hoe zie je dat het een echte echte knaltest is?

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    wat ik gelezen heb is dat de teststreep dezelfde kleur als de controlestreep moet hebben of donkerder
    en dan binnen 24 tot 48 zou je eisprong moeten zijn

13. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Suusjesanne: dit was mijn knaller van 18 mei.. Daarvoor waren zoals de test van Naadje

15. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lizzy
    wat grappig om het te zien
    heb mijn vriend maar even alles uit moeten leggen die snapte er niks van :p

@suusjessanne
    graag gedaan

ik merkte trouwens wel dat ik aan mijn linkerkant stekende pijntjes heb