Romed LH test zelfde als gevoelige van sensitest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Muis87, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de afgelopen cyclus een aantal merken LH testen naast elkaar gebruikt om te kijken welk merk bij mij het beste werkt. Al vanaf de eerste verpakking viel het me op dat de testen van Romed (27 cent per test) wel heel erg leken op de hele gevoelige testen van sensitest (1,10 per test). Heb ze de hele cyclus gebruikt en ze gaven precies dezelfde resultaten. Heb er daarnaast ook nog de normale LH test van sensitest bij gebruikt als controle omdat ik wist dat die goed werkte bij mij.
    Die van Romed is twee dagen lang net zo knalpositief geweest als die van sensitest. Op iedere dag daarvoor en daarna precies dezelfde intensiteit van de teststreep. Dus ze moeten eigenlijk wel gelijk zijn.
    Qua kleur en batchcode die op de verpakking staan komen ze ook precies overeen.

Weet iemand hier of dat inderdaad dezelfde zijn? En zo ja, waarom kostten ze bij sensitest dan 1,10 per test en bij Romed 27 cent per test? Lijkt me dat sensitest dan veel te duur is?

Deel Deze Pagina