Clearblue ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Septembermom, 11 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik heb het al aan de meiden uit mijn groep gevraagd, maar die hadden geen ervaring met deze ovulatietesten.. Met welke urine moet je nou testen? Zoals ik het lees in de gebruiksaanwijzing mag ochtendurine bij deze ovulatietesten wel, maar wat is beter? Ochtendurine of middag/avondurine? Wat hebben jullie gedaan?

alvast bedankt😘

2. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    ik heb deze testen ook altijd gebruikt gehad, en deed het eigelijk smorgens ... soms begin middag
    deze ovulatietesten sporen binnen zoveel uur eisprong op dus ik vertrouwde het wel, en het was wel raak :)

3. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Ik gebruikte deze met ochtend urine enkel als ik richting mn piek kwam. Daarvoor gebruikte ik zwanger en kids testen. Die gebruikte ik ook in de avond om te voorkomen dat ik mn piek zou missen. Richting mn piek testte ik 2 keer per dag. Bij mij werkte het perfect!

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik wil inderdaad ook twee keer gaan testen als m'n piek eraan zit te komen, dus ook s avonds:) maar voor de ochtend hebben jullie dus gewoon ochtendurine gebruikt.. Ga maandag beginnen ben benieuwd!

Deel Deze Pagina