twijfel zw test..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jetvg, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen hebben we een testje gedaan, van clear blue plus.
    na 2 minuten kun je de test aflezen.
    net op t laatst van de 2 minuten moest je goed kijken om een heel wazig breed streepje te zien die t +je maakte.
    voor ons een twijfeltest dus..

een uurtje later keek ik nog eens naar de test, en wat zag ik?
    een duidelijke dunne streep! de test was dus aan het indrogen, maar het gaf mij wel een beetje meer de zekerheid dat we het goed hadden gezien dat er een wazige streep stond!
    wil dit nu zeggen dat ik zwanger ben? of kan het zijn dat als een test indroogt dat er een vals +je komt te staan?

ik weet dat ik over een paar dagen nog een testje moet doen om meer zekerheid te krijgen, maar dat duurt nog zo lang!!!
    ik hoop dat jullie antwoord op mijn vraag hebben..

alvast bedankt!
    groetjes jet

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Uur later mag je niet meer op de test kijken, dan is hij ongeldig.

Ik zie ook dat je voor je NOD hebt getest, kan zijn dat je langzaam HCG aanmaakt, probeer er toch nog even paar dagen mee te wachten.
    Test van het weekend in de ochtend even.
    Probeer anders die van kruidvat 2 voor 5 euro, die is wat gevoeliger dan de CB.

3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wat spannend!
    Ik zou niet een paar dagen kunnen wachten met testen. Misschien een kruidvattestje halen en dan eind van de middag (weinig drinken) weer proberen?
    Heel veel succes!

4. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!
    bedantk voor jullie reactie! idd heb ik misschien wel voor mijn nod getest ik heb nog niet echt een idee hoe mn cyclus is, ik heb 23 januari een miskraam gehad, en 34 dagen later was ik weer ongesteld. voor mijn miskraam had ik een cyclus van 25, 27 en 28 dagen, dus ik heb maar een tussenweg gekozen voor mijn banner 31 dagen.
    ik heb vanmorgen met ochtendurine getest, en dat was op dag 29 dus, en met een clear blue PLUS dat wil dus zeggen dat je met die test 4 dagen van ter voren kan testen.
    dat kan toch niet met de kruidvat 2 voor 5? die heb ik ook liggen, maar durfde daar nog niet mee te testen.
    misschien heb ik mn nod al wel, maar dat weet ik dus niet, het kan ook nog wel een weekje duren. daarom denk ik, dat ik misschien wel zwanger ben, als ik nou mn nod al had, dan sprong ie er vast wel vanaf. met mn vorige zwangerschap had ik dat wel, op dag 25 al! (ook met de clear blue plus).
    misschien test ik zaterdag wel weer,.. ik heb nog zo'n test liggen, en als ie niet duidelijk is, volgende week wel weer een keer, als ik nog niet ongi ben..
    maar dat verwacht ik niet eigelijk, ik voel me gewoon t zelfde als met mn vorrige zwangerschap!! moe, de hele dag door trek, koud, rillerig, en toch veel zweten. ook denk ik dat mn borsten groeien, en ze doen zeer. vorige week heb ik denk ik mn innesteling gevoeld. en vanaf toen kreeg ik de zelfde "klachtjes" als de vorige keer. dus alles wijst op een zwangerschap, alleen de test nog niet helemaal..

5. Alita

Alita Niet meer actief

meid pak de kruidvat 2 voor 5 euro en test morgen over liever overmorgen nog eens......ik weet niet of je die test als positief mag beschouwen!!

6. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Maak er anders een foto van?

Liefs

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ik had met de kv 2 voor 5 , 5 dagen voor mijn nod getest.

8. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden,
    bedankt voor jullie reacties!
    ik heb wel foto's van mn test, maar heel onduidelijk, die van vanmorgen vroeg heb ik niet op de foto gezet. die foto's van later, het indrooglijntje heb ik met mn mobiel gemaakt, en ik heb geen bluetooth op mn laptop dus ik kan ze er helaas niet opzetten.
    met manlief heb ik het overlegd, we doen zaterdag weer een testje, morgen nog maar niet, dan is de kans groot dat t weer een twijfeltest gaat worden.
    ik heb net gesport, die buikspieroefeningen gaan niet lekker, toch t idee dat er misschien wel wat zit, dus niet zo hard wezen trainen. en als ik ongi word voelt t ook nooit zo lekker, dus ja, t kan van beide komen dat t niet zo lekker ging. toch heb ik t gevoel dat ik zwanger ben, ik voel me gewoon zwanger, kweet nie hoe ik t beschrijven moet, maar ik voel t gewoon, net als de vorige keer, toen voelde ik t ook al met 3 weken, ik voel me dan anders!!
    en ook mn borsten zijn echt groter hoor, ik had vanavond mn sport bh aan, en hij is echt veel gevulder! met mn gewone bh's dacht ik dat al te merken, maar nu helemaal!

ik zit mezelf ook gek te maken, maar dat komt gewoon doordat ik t eigelijk zeker weet dat ik zwanger ben, alleen de test weet dat nog niet!! en ergens in een heel klein hoekje zit een kaboutertje die elke keer weer in mn oor fluistert: en nu zul je zien, word je toch ongesteld...!
    ggrrrrrrrrrrrrrrr waarom was t dan vanmorgen ook niet gewoon ff een flinke knaltest! zucht... wachten, dat is t enige wat kan...

meiden, hoe gaan jullie met zo iets om? of ben ik de enige die dit heeft? nee toch?! vertel vertel!!

9. music4life

music4life Niet meer actief

goed dat jeje verhaal schrijft ik zit nu ook met zon soort gelijk gevoel ,,, meid het enige wat je kan doen is wachten tot je nod of een dagje erna en dan testen ,,ik weet het is heel moeilijk om te wachten maar dan pas heb je echte zekerheid,,vroege testen geven soms een vals positief resultaat! dus is het raadzaam om te wachten ,,, als je gevoel zegt ik doe even rustig aan omdat ik denk zwanger te zijn is dat prima,, volg vooral je eigen gevoel,,en tsja als je dan ongi word heb je in ieder geval wel je best gedaan
    sterkte en succes met wachten

Deel Deze Pagina