Hoii.. Ik ben al aantal maanden bezig met testen en tempen Tot nu toe heb ik nog geen positieve test gehad deze maand ze werden donkerder en lichter maar geen een positief. Temperatuur zegt overigens zaterdag een eisprong gemerkt te hebben. Wat kan ik nu wel & niet geloven? Foto testjes, Voor temp zie onderschrift We zijn inmiddels 11 maanden bezig, vorige maand geen posi ovutest of temp.
Danielle, wij zijn 14 maanden bezig en ik had ook nog nooit een positieve ovulatietest gehad. We zitten in de MMM, en daar zou ik ook ovulatietesten moeten gebruiken. Ik heb aangegeven dat ze bij mij niet positief worden en mbv bloedtesten zien we wel een ovulatie. Toen ik een piek had heb ik 's middags een van CB digitale ovulatietest in urine gedaan en gaf een smiley, mijn eerste positieve test! Met andere woorden het kan dus voorkomen dat je geen positieve ovulatietesten krijgt. Wat ik ook heb geprobeerd is een paar andere merken, zodat je het merk even uitsluit. OvuLady die het ziekenhuis voorschrijft reageer ik ook niet op. Misschien dus even een ander merk proberen? Temperatuur je toevallig ook en heb je een regelmatige cyclus? Zo ja dan kan je ook na een aantal cycli zien wanneer je eisprong is. Mijn cyclus is variërend van 26-36 dagen en daarom lastig te zien wanneer je eisprong is en dacht dat dat ovulatietesten een uitsluitsel kon geven, maar voor mij helaas dus niet. Heel veel succes!
Ik test nu 4 maanden, 2 maanden positieve testen gehad van hetzelfde merk. Vorige maand geen, ook.niet bij tempen.. Nu wel bij tempen niet bij testen. Als temp wel een.ei aangeeft heb je die dan wel?
Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt, omdat ik wilde kijken of mijn cyclussen "volgens het boekje" verliepen. Heb geen positieve test gehad, ei wel gevoeld denk ik dus weet wel wanneer ik hem zo ongeveer moest verwachten. Zelfs met twee keer daags testen geen piek kunnen ontdekken.