Goedemorgen! 2 dagen geleden heb ik een test gedaan, kreeg een klein roze streepje ( helaas geen foto ). Nu heb ik vanmorgen weer getest.. en of ik kan het gewoon niet geloven of? Ik weet het niet. Man is nogal sceptisch, en heb dus maar een clearblue besteld. .. Het is dan ons eerste kindje.. ben ook pas net gestopt met de pil dus het is vrij snel gegaan dan. Groetjes
Is toch een duidelijk 2e streepje? Gefeliciteerd! De CB zal ook wel iets laten zien. Wat hebben mannen toch met de CB? Mijn man geloofde het bij mn zoontje ook pas toen de CB 3+ aangaf haha.. Dit keer vond hij de kruivat testen goed genoeg Mannen! hah!
We hadden eigenlijk niet verwacht dat het zo snel ging .. Ik heb 13 jaar de pill geslikt 21 juni was de eerste dag van mijn menstruatie en eveneens 1e dag pill vrij... Maar ook vanwege mijn diabetes hadden we niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn Ik geloof het zelf ook nog niet.. geen kwaaltjes, af en toe wat buikkrampjes verder nika
Die kwaaltjes komen nog wel En buikkrampen schijnen normaal te zijn in het begin. Ik zeg hartstikke zwanger en ben benieuwd wat je CB aangeeft!
O geloof me, ik ben heel blij dat ik ze nu (nog) niet heb.. maar het geeft me wel meer zelfvertrouwen als ik ze wel had. Zit nog in de ontkennings fase denk ik. Begrijp me niet verkeerd we zijn er super blij mee
Ik begrijp je niet verkeerd. Ik snap je juist heel goed. Het begint bij mij nu pas af en toe te landen dat ik zwanger ben en dan voel ik me vreselijk gelukkig haha en soms dan geloof ik het niet.. Dat komt vanzelf. Geniet ervan meid!
Ja this zo onwerkelijk allemaal! K heb toestraks bijna n potje staan huilen in de supermarkt omdat ze mijn favourite eten niet meer hadden.. maargoed we moeten er maar mee leren omgaan hihi. Morgen maar even een afspraak maken bij de ha. Ik heb diabetes dus alles moet strikt in orde zijn...
Dit zijn goede testen hoor! Action toch? CB is niet beter (maar ook niet slechter, dus test er morgen gerust mee als je daar je man wel mee kan overtuigen ) Gefeliciteerd!