Dit verschil! Action ovulatietest is hartstikke positief ( op mijn oog donkerder dan controlestreep tenminste) en de zwanger en kids is maar zwakjes, waardoor ik zeker de eisprong gemist zou hebben. Hebben hier meer ervaring mee dat zwanger en kids niet werkt voor hun? Toen ik in januari zwanger was geworden heb ik de eisprong dus ook gemist want was ik dus zwanger, helaas met 6 weken een miskraam geworden maar dat mag neem ik aan niet uitmaken. Ben trouwens wel blij dat ik 32 dagen na de miskraam weer een piek heb gevonden, dit is voor mijn gevoel heel laat de eisprong maar kan me voorstellen dat je lichaam even van slag is
Vreemd zeg! Heb je de ZK lang genoeg in je urine gehouden? Bij mij werkten ze allebei prima, kon met beide mijn piek wel vinden. Vond de ZK de laatste keren dat ik ze gebruikte wel heel langzaam opdrogen.
Ja hoor heb de ZK 10sec erin gehouden, in de gebruiksaanwijzing staat 5 sec maar wacht altijd tot die goed doorloopt. Hij is na opdrogen niet veel donkerder geworden, in ieder geval bij lange na niet positief. Enige wat ik kan bedenken is dat de ZK niet gevoelig genoeg voor me is en de action misschien wel
Ja dezelfde plas, rond 16.00 allebei dus niet heel erg geconcentreerd maar zou niet uit mogen maken aangezien de action zo donker is toch. Of kan bij ovulatietest ook vals positief voorkomen haha
Even een kleine update, zonet weer getest en dit is het resultaat na 10 minuten, nu is de ZK toch ook positief, gisteren misschien toch een crappy testje gehad. Maarr omdat bij de action geen twijfel mogelijk is, blijft deze toch favoriet voor mij
Bij mij zijn de testen van action altijd positief, terwijl sensitest bij mij wel goed werkt. Die van de action zijn dus sowieso vrij gevoelig heb ik t idee!
Ja klopt die zijn denk ik best gevoelig. Maar bedoel je positief in net zo donker of donkerder dan controlestreep of altijd een streepje? Ik heb namelijk ook heel m'n cyclus door een streepje op de action
Ik bedoel idd echt even donker of donkerder als t controlestreepje (afhankelijk van hoeveel gedronken). Sensitest is bij mij vaak ook licht, maar m’n eisprong haal ik er bij die heel makkelijk uit, dan heb ik twee dagen een veel donkerdere. Ik heb wel pcos maar geen verhoogd lh dus dat kan t ook niet verklaren. In t verleden werkte de action testen trouwens wel, geen idee of ze tegenwoordig gevoeliger zijn of mijn lijf anders is gaan doen
En trouwens heel netjes hoor na een miskraam, ik heb na mijn miskraam in januari wel een menstruatie gehad inmiddels maar wacht nog op een eisprong. Vandaag een follikel van 13mm gezien dus we houden hoop!
Ehhh volgensmij moet ik jullie wat vertellen haha. Blijkbaar reageerde mijn testen op een zwangerschap. Had opeens ontzettend last van maagzuur en het gevoel dat ik moest testen, zie hier het resultaat. Ik heb op of rond 19 februari een miskraam gehad en blijkbaar dus snel daarna weer een eisprong gehad
Heb je trouwens na je miskraam wel een negatieve test gehad? Dat je zeker weet dat de testen niet reageren op je vorige zws?
Dankjewel! In principe tweede zwangerschap idd maar de miskraam van vorige maand was de eerste keer dat ik zwanger mocht zijn. Hopelijk mag het nu wel goed gaan!
Gefeliciteerd! Wat een heerlijke wending inderdaad zo aan het eind. Spannend he? Zeker na een miskraam, ik ga voor je duimen dat het deze keer helemaal goed gaat!
Gefeliciteerd! En wat grappig dat de ZK test daar minder snel op reageerde. Toen ik mijn afgelopen zwangerschap positief testte, had ik voor de grap ook met een ZK ovulatietest getest en daar zag je amper wat op. Omdat veel mensen zeggen dat ovulatietesten bij zwangerschap eerder knallen dan zwangerschapstesten, heb ik me daar nog druk om gemaakt ook Maar aan jouw knallers van zwangerschapstesten te zien, reageren de ovulatietesten van ZK niet zo vroeg sterk op hcg.