Hi dames, Ik ben nieuw hier en ben op dit moment in een status van ongeloof! Vanmorgen 2 positieve testen (zie afbeelding) 14 dagen na ovitrelle. Vandaag mocht ik volgens de arts testen. Ik heb op dag 8, 9 en 10 getest of de ovitrelle mijn lichaam uit was, deze was vanaf dag 9 na ovitrelle niet meer meetbaar. Mag ik het dan echt geloven?!
Je bent (hier) een van de weinigen die pas test als het mag van de dokter, dus ik denk dat t zeker raak is!! Te meer omdat je al negatieve testen tussendoor hebt gehad. Van harte!!!
Oh wat fijn om te lezen allemaal! Ik voelde mij zo onzeker omdat ik helemaal niks voel, maar het is ook hartstikke vroeg natuurlijk..
Das een hele mooie oploop hoor! Ik weet niet precies wanneer je uitgerekend bent, maar we hebben een uitgerekend tussen 1-15 november topic. Als je zin hebt om mee te komen kletsen: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-1-15-november-2021.712389/page-56#post-23549673
Gefeliciteerd meid, ik heb hetzelfde meegemaakt. 12 dagen na Ovitrelle begon het met een lichte streepje en werd alleen maar donkerder. Nogmaals van harte ☺️
Vandaag na een week uit nieuwsgierigheid nog een clearblue test gedaan! Zie hieronder volgens deze test ben ik in een week van 1-2 naar +3 gegaan. Terwijl ik mijn eisprong echt de 22e heb gehad. Hoe kan dit!?
Wrs met de 1-2 net tegen de grens van 2-3 aangezeten en nu net over het drempeltje van 3+. Gefeliciteerd