Clearblue plus positief, kV positief, clear blue digital negatief help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juultje26, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Hoi dames,

Willen jullie met me mee denken?
    Ik heb deze maand een beetje een gek gevoel. Ik heb altijd een late eisprong dag 18 of later( soms wel op dag 27).
    December is mijn spiraaltje verwijderd. Mijn cyclus was redelijk constant met eindelijk een eisprong wat eerder, dag 18,19,16,17 met een LF van 15 dagen.
    Vorige maand, had ik een redelijk vroege eisprong en werd ik opeens na 11 dagen ongesteld. Ik deed al die maanden ovulatietesten van Zwanger en Kids.

Deze maand voor het eerst ovulatietesten gedaan van de Action. Op cd 23 of 24 benaderde hij een knaller maar het was eigenlijk net niet gelijk en niet knallend.

Mijn temp steeg een paar dagen later, dus toch uitgegaan van een eisprong. Afgelopen woensdag wist ik het zeker, ik ben zwanger. Opeens test drang! KV 2v5 was negatief, ja zo vroeg! Zondag pas ongesteld moeten worden! Temp nog steeds hoog. Borsten doen zeer! Donderdag vroege test van zwanger en kids licht positief, vrijdag met ochtend urine, vroege test positief. Clear Blue plus test, licht positief. Hoefde niet te turen, stond een duidelijk streepje. Niet heel donker, maar hij stond er. Allemaal ruim binnen de aflees tijd.
    Kruidvat ook positief. Wederom niet heel duidelijk, maar wel een streepje!
    Gisteren avond opeens heel licht rosé slijm alleen bij het afvegen. Geen helder rood bloed en of krampen.
    Vanmorgen temp nog steeds hoog, dus vol goede moed een digital met indicatie weken gedaan.
    Niet Zwanger!
    Kruidvat test wederom een streepje, lijkt iets duidelijker dan de dag ervoor. Maar minimaal.

Morgen is officieel mijn NOD. Ik snap er niks van, ik voel me zo enorm zwanger. 0 twijfels. Maar ja, ik ben bang dag er wel een bevruchting is geweest, maar dat het gewoon heel vroeg niet door ontwikkeld.

De digitale meet vanaf 25 hcg dan had deze toch wel positief moeten zijn?
    In de kruidvat zit ook geen opbouw.
    Wel is het streepje echt roze, niet grijs. Test nog niet opgedroogd sn binnen aflees tijd.
    Ben er wat verdrietig van.

Liefs Juultje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,3 KB
      Weergaven:
      141
  2. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Zo begon het bij mij ook! Licht streepje en de Clearblue met indicatie gaf aan niet zwanger 2 maal toe 2 dagen erna bij mij wel

Ik zie een tweede streepje op je test spannend!

3. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Dank je wel voor je reactie!
    Ik heb al 3 kindjes maar dit zo nog nooit meegemaakt. De kV is opgedroogd iets donkerder als die daarvoor.
    Er zit niks anders op dan aankijken.

Waarom ik het niet snap is dat de plus test ook reageert vanaf 25 hcg, en de digitale ook. Deze is negatief. Bah!!

4. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Heb je nog een foto?

Ja mijn verhaal was echt net zoals die van jou :)

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik heb het ook gehad een lichtt streepje op de kruidvat test en Clearblue digitaal meet weekaanduiding gaf niet zwanger aan.
    Een dag later gaf hij zwanger 1-2 aan, waarschijnlijk toch net te kort hcg op dat moment, het schommelt in het begin nog en waarschijnlijk zit je net even te laag.

HIer ligt er inmiddels een gezond mannetje in de wieg.

Ik hoop voor je dat hij snel zwanger aangeeft.

6. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Hier de 2 kV testen, de bovenste van gisteren en de onderste van vandaag.

Oeps gedraaid, links van gisteren, rechts van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,1 KB
      Weergaven:
      102
  7. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Heb je de test van de action al eens geprobeerd? Die was bij mij nog iets duidelijker en ik test zelf in de middag beter dan direct in de ochtend ik had toen in de ochtend de test gedaan van Clearblue negatief en in de middag stond er zwanger

8. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Die van vandaag vind ik wel iets duidelijker dan die van gisteren. Dat is hoopvol!

9. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    En de kV testen van tegenwoordig drogen heel traag op

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hij wordt donkerder...gefeliciteerd!

11. sita90

sita90 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid, Clearblue heeft meer hcg nodig. Ik zou de Clearblue pas doen als je streepje iets duidelijker is.. ik heb dat ook gehad;) spannend, nog een paar dagen wachten met de Clearblue dus:)...

12. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Wat fijn al jullie reacties. Ik ben zo onzeker. Ik snap nier waarom de clear blue plus test positief reageert en de digitale niet.

Zal ik morgen ochtend nog een kv test doen?

Paar jaar geleden altijd getest met kV maar voor mijn gevoel waren die testen toen echt anders!

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Juultje, die ervaring heb ik ook! Ik heb ze alleen voor mijn tweede zwangerschap gebruikt, maar vond ze toen veel beter, heel duidellijk en snel, en nu duurt 't een eeuw voor hij er staat. Zelfs als hij daarna heel donker wordt. Ik vond dat best stressy :)

14. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Die ervaring had ik dus ook dat net het nu uren leek te dure voordat het tweede streepje pas kwam terwijl 2 jaar geleden dat veel sneller idd ging

15. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Ja, precies! Ligt dus niet aan mij:).
    Zucht, na 3 kids nog zo onzeker!!
    Ik voel me zo zwanger!!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja dom he? Maar als ik niet zulke vage ervaring met die kruidvat testen had zou het toch wel anders zijn, je gaat twijfelen om niks!

Ik vond het vandaag echt een opluchting om de digi Clearblue te doen, maar hij gaf natuurlijk veel eerder 'zwanger' aan dan de indicatie in weken... ik heb gewoon zitten zweten terwijl hij nog aan het 'rekenen' was.

Voor mij geldt ook dat ik heel plots al meteen zwanger ben, ik kan het ook niet bevatten dus zit mezelf nog steeds elke dag te knijpen ;)

Maar goed, het ziet ernaar uit dat je zwanger bent hoor juultje :)

17. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Ik snap geheel je opluchting!!! Gefeliciteerd! Je wil zo graag dat woordje zwanger zien staan.

Ik weet het nu niet zo goed. Maar afwachten, er zit niks anders op.
    Morgen maar een kV herhalen, dan zien we wel of er wat opbouw op zit.

Zo niet, stop ik met testen hoor. Word er gek van.
    Temp blijft gelukkig heel stabiel hoog!

18. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    zal ik morgen ochtend nog eens testen met kruidvat?
    Op een of andere manier heb ik sinds vanmiddag het gevoel dat ik niet zwanger ben ( meer). Het lijken soms van die indroog streepjes.
    Wel allemaal binnen de 5 minuten, maar worden na 15 min pas echt duidelijker.

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh meis toch, hihi.

De herkenbaarheid! Ik had vanmorgen nog een testje liggen en kon het niet laten, maar ze zijn nu opperdepop en ik ga geen nieuwe meer halen.

Weet je na 3 zwangerschappen niet dat wisselend zeer zwanger tot 'gewoon' voelen erg normaal is? :p

Die van mij stonden er allemaal binnen 5 minuten, maar hoe donker ze werden werd toch echt pas bepaald in de 10 minuten erna. Heel raar, ben dat van geen enkele andere test gewend.

Beetje pot verwijt de ketel advies *kuch* maar ik zou een dagje overslaan. ;)

20. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Ja, je hebt gelijk. Ik wacht morgen af, meet wel even mijn temp. Bij maandag nog temp hoog dan maar een testje!

Deel Deze Pagina