Hai meiden, Zijn er meiden die ervaring hebben met de vroege test van predictor? Wat ik weet van de site en van een vriendin is dat je die tot 4 dagen voor NOD zou kunnen doen. Ik gebruik altijd de kv2v5.. en als zwanger (al 2x maar helaas 1 ma en 1 mk) dan nog een digi van CB met indicator. Nu sta ik een beetje stijf van de zenuwe omdat de druk op deze iui een beetje hoog ligt... het is onze 4e iui... en als deze niet raak is dan moeten we over op andere mendicatie en misschien zelfs wel op een andere behandeling ivf/icsi. Ik kannnnnn natuurlijk nog wachten... maarrrr de vraag is dus... wat is jullie ervaring met die test???? M'n vriendin is er vol van en die heeft 'm zelf onlangs ook gebruikt. Ze komt straks naar me toe en denk zelfs dat die muts er 1 mee zal nemen whaha. Maar goed das even andere koek. Ik hoor graag jullie ervaring!! xxx Sjors
Ik heb er alleen maar slechte verhalen over gehoord. Zou liever een KV 2 voor 5 euro doen.. Heb ik ook gedaan 3 dagen voor NOD en zwanger..licht positief.
Hmmzz das jammer... zals positief bedoel je dan? Ow wat cool dat jij positief testte!!! Heb je na de 3 dagen voor nod nog een test gedaan?
Ik testte ook positief met deze predictor. Een heel mooi roze licht streepje! Alleen gebruikte ik geen urine, maar kraanwater !!! De predictor zal ik nooit en te nimmer aan iemand aanraden!
de kv25 reageert even snel als de predictor vroegtest op hcg. Alleen dan met een veel kleinere foutmarge..
En zelfs mannen schijnen zwanger te zijn volgens de Predictor Vroegtest. Niet aan beginnen dus! Dan liever met een ander merk testen. Ik hoop en duim dat je positief mag testen!
Ook hier vals licht positief getest! 2/3 weken later bleek ik wel zwanger maar lijkt me niet van die test gekomen te zijn (kan achteraf gezien niet)
die predictor vroege test gaf hier negatief aan toen de kruidvat 2v5 hartstikke positief was, ik vertrouw die test niet. Hopelijk ben je zwanger zou super zijn!