Hallo dames, Na enige tijd regelmatig op dit forum te hebben gelezen, heb ik vandaag zelf een account aangemaakt, omdat ik een vraagje heb. Hoop dat ik het topic goed heb aangemaakt. Ik zit vandaag op 9 dpo (3juni positieve ovulatietest), en heb net met middag urine een clearblue plus zwangerschap test gedaan en ik kreeg een heel licht plusje. Ik gelijk helemaal blij, maar zag net dat deze dus ook valse voorgedrukte lijntjes geven. Nu vind ik mijn streepje wel echt blauw en ook breed, maar super licht. Nu twijfel ik dus heel erg, en ben ik voorlopig toch nog even niet blij. Wat denken jullie? Weet niet of het na uploaden nog zo duidelijk te zien is. En morgen ochtend nog eens testen? Bedankt alvast. Liefs
Mijn nod is bij mijn gemiddelde cyclus morgen, en heb juist eigenlijk bijna nergens last van waar ik normaal vaak al dag van te voren krampen heb en wat spotting. Dus heb stille hoop. Is het mogelijk dat als je vandaag in de middag negatief of toch misschien licht positief test dat hij morgen ochtend al donkerder is?
Kan maar dexkans is groter dat hij hetzelfde is omdat hcg verdubbeld om de 48-72 uur. En zo vroeg in een zwangerschap is het hcg nog zo laag aanwezig dat een verdubbeling niet direct al snel zichtbaar is.
Kon het toch niet laten om even te testen, hij lijkt vind ik iets blauwer en toch wel degelijk breed of niet? Zal morgen of overmorgen nog is testen.
Zou toch niet moeten kunnen met zulke duren testen dat dit vals is eigenlijk.. Ben benieuwd met een andere test morgen heb ik besteld.
Dit zijn geen handige testen voor echt vroeg resultaat zeg maar, vind ik. Ik zie de streepjes wel en ik hoop voor jou dat ze oplopen. Misschien een goedkopere test doen zoals de kv 2 voor 5 euro?
Ja maar het komt binnen 2 minuten erop en is in het echt heel duidelijk te zien vind ik toch gek met zo'n dure test maar ik wacht morgen nog even af zoiezo.
Zijn die wel gevoeliger? Dan haal ik die misschien als het lukt nog even vandaag. Heb van 2besured 3 extra vroege testen besteld komen vandaag of morgen hoop ik binnen.
Eerlijk gezegd durf ik daar geen antwoord op te geven want zie dat de +testen al 4 dagen voor nod kunnen. Maar die testen, streepjes, kunnen je ook valse hoop geven omdat ze te smal zijn etc. En daarbij ze zijn een stuk duurder natuurlijk om even een oploop te vinden. Dus vandaar dat ik kruidvat zei. Hopelijk heb je vandaag je andere testen binnen, ik ben benieuwd voor je!
Ja helaas komt dit heel vaak voor. Een streep is pas positief als de streep ook mooi strak gelijnd is zoals de controlestreep is. .
Dankjewel, ik zal het laten weten mits er iets op te zien is natuurlijk haha. Had nog nooit eerder een vals streepje op een test gehad, vind dat wel slecht dat het kan. Liefd
Nou net naar kruidvat geweest had 2 vroege kruidvat testen en die 2 voor 5 euro. Dacht doe eerst even een vroege test, maar dat is dus ook zo'n plusje zag ik toen pas haha. Wel vind ik dit ook een duidelijk plusje of niet? Volgende pak ik die 2 voor 5 test wel.
Wat denk je van deze? Wel weer zo'n plustest zag ik later maaŕ heb ook de kruidvat 2 voor 5 liggen nu. Maar deze kan vroeger staat er op.