Clearblue plus test te lang in urine

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sillepil, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ben benieuwd ! Bij mij hebben deze testen het altijd goed gedaan en heb nog nooit een plus gehad als ik niet zwanger was !

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ach meis.denk maar goed aan jezelf veel beterschap
    Hoe gaat het verder?

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    owkee begrijpelijk ik vind idd ook dat er te snel geroepen word vmk maar ik vind ook dat er te snel geroepen word vals positief ;) en daar ging het mij om eigenlijk, ik ben dus sceptisch en houd goede hoop voor ts (jij ook dat zie ik:)) maar ben dus idd ook erg benieuwd naar de kruidvat maar ja tegen de tijd dat daar een foto van gemaakt is kan het ook weer een indroger zijn, zowiezo ben ik niet echt een voorstander van te vroeg testen want idd krijg je hierdoor heel veel vmk-en :)

Ts ik raad je aan om morgen of wanneer je je beter voelt een nieuwe test te doen van de kruidvat die moet duidelijker zijn als de vorige testen

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik begrijp je volkomen! Waarom moet er hier altijd meteen bewezen worden met een foto dat je een vage lijn hebt of niet? Tjezus, ik wist van de spellingspolitie op dit forum, maar hebben we nu ook al een streepcontrolepolitie? Man, het moet niet erger worden op dit forum...

Beterschap!

Share This Page