slechte reeks zwanger en kids?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door natasha86, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Ik heb nu voor de 3 keer ovulatietesten besteld bij zwanger en kids

de laatste serie waren precies van slechtere kwaliteit.
    Als ik bij de eerste series het dipstickje 10sec in urine hield, kwam de urine direct door naar de controlestreep
    nu de laatste serie, moet hij daar eerst 2 tal minuten liggen vooraleer de urine doorloopt?
    Klopt dit?

hier trouwens een foto van de laatste testen.
    Ik ben al 37 dagen aan testen, en vind tot nu toe geen ei?
    Al dacht ik gisteren een positieve te hebben, maar precies een twijfelgeval.
    de eerste van die 2 donkere was 's middags om 14h00 , andere om 22h00
    ik heb er geen data bijgezet, ze liggen gewoon in volgorde

ik krijg hem wel niet duidelijker

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Je zou zeggen dat het een aanloop is, maar de laatste is dan weer licht ;) ze zijn in ieder geval nog niet positief naar mijn mening.. toch nog even doortesten denk ik :)

3. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Dat had ik ook elke keer!

Ik ben toen eens door gaan testen en toen werden ze wel knal!

En het gevolg.... een prachtige dochter van bijna 1 <3

4. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    jah, ik dacht ook dat het aanloop was, en dat hij vandaag ging knallen.
    zeker door de hoofd en buikpijn ...
    gek wordt ik ervan

@Willie allez, zal dan nog wat doortesten :)

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik snap mijn zwanger & kids testen deze cyclus ook TOTAAL niet?

Heb ook nieuwe testen besteld en zie haast geen streepjes?! Zit nu op dag 14 en gewoon totaal geen duidelijk streepje te bekennen terwijl de vorige twee cyclussen er echt een duidelijk lijntje stond op dag 14.. ik snap wel dat elke cyclus anders is maar de streepjes zien er gewoon raar en vaag uit..

Las dat meer meiden hier daar last van hadden met de testen van zwanger & kids.... vreemd :(

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik had de eerste 3 keer dat ik testen bestelde een serie die het prima deed, alleen moest ik ze ongeveer 30 seconden in de urine houden voordat ze doorliepen. De laatste keren viel mij meteen op dat ze anders waren, omdat de testen al na een paar seconden doorliepen. Ze hebben bij mij wel steeds goed en duidelijk mijn LH piek gevonden.

Ik zie er ook nog geen duidelijk positieve test bijzitten trouwens.

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het wel eens gehad met een ovutest van zw&k dat die helemaal niet doorliep. Voor de rest heb ik over hun testen weinig klachten.

8. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik heb ze 1 keer besteld, was er heel tevreden over....

9. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik ben normaal gesproken ook echt super tevreden! Vind echt makkelijk mijn ei! Maar vind het nu zo vreemd deze ronde. Hopelijk toch snel een positieve test :)

Oh SORRY TS! :) Ik zie dat ik gewoon helemaal niet op jou gereageerd heb.. Ik zie ook nog geen positieve test ertussen zitten helaas!

10. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Nou moet ik wel zeggen dat die ovulatietesten na een dag ook wat lichter lijken te worden. Als ik mijn testen van afgelopen ronde zo fotograferen, zouden de positoeve niet veel verschillen van jouw donkerste ( "vers" waren ze donkerder!)
    En ik weet echt dat de testen positief waren, heb 1,5 dag laterijn ei gevoeld. Dit bleek ook uit mijn temp (ff) en slijm.
    Dus wie weet heeft je piek tussen deze twee testen gezeten...

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    net thuis van werken, en terug een test gedaan, staat nu helemaal geen test streepje op.
    zo vervelend he ...
    nochtans lichte menstruatie pijn ..

dank jullie voor jullie reacties

Deel Deze Pagina