hey meiden wie weet kennen jullie mijn vorige verhaal nog hier een korte samen vatting. ik heb de week voor kerst een zwangerschapstest van predictor gedaan en die was heeel licht positief en daarna nog 1 van predictor ook positief en met 1e kerstdag nog 1 gedaan van kruidvat en deze was duidelijker positief . helemaal blij weer in verwachting en zo snel de tweede ronde, wat een wondertje.. maaaaar vanmorgen kreeg ik heeel erg kramp en daarna kwam er een bloedprop van zo een 4 cm uit dus het is over, en nu , nu voel ik me zo leeg en verdrietig. droom induigen.. gr roxen
meis heel veel sterkte! Ik weet wat je meemaakt, heb het 2 jaar terug op 2de kerstdag gehad... veel sterkte verder!!! liefs
Heel veel sterkte meid! Wat een aardige reactie.. Wat maakt het uit dat ze dit 2 keer heeft geplaatst? Als het je stoort kun je ook de "Meld dit bericht"-knop gebruiken.
indd en mss doet het haar juist goed om er veel over te praten bij mij part opent ze in ieder forum deel een topic. Lekker boeie. Meid heel veel sterkte dit moet echt een enorme klap voor je zijn
Zit ze ook echt op te wachten, op zo een opmerking :x ! Meid vind t echt heel erg voor je.. heeeeel erg veel sterkte!
he meis, wat heftig...en wat een teleurstelling... ik wens je heel veel sterkte.... ben je al bij een vk geweest? zij kan je precies vertellen hoe en wat en controleren of je het vruchtje echt hebt afgestoten.. dikke knuffel!!!
Meid, Echt heel veel sterkte......! Ik zoek echt naar de woorden om je kunnen troosten maar die zijn er niet....praat er zoveel mogelijk over..... Echt heel veel sterkte!
Heel veel sterkte Roxen. Wees idd niet bang om er met mensen over te praten en bel ook zeker je verloskundige even voor een extra check. En om je verhaal kwijt te kunnen (daar heeft ze ongetwijfeld ervaring mee). Ik leef met je mee hoor.
Toevallig had ik in haar andere topic al gemeld dat ik haar sterkte e.d wens. Het viel mij op en daarom zet ik het neer. En nu kunnen jullie stuk voor stuk hier neer gaan zetten dat dat geen aardige reactie van mij was, maar dat vind ik net zo goed nergens op slaan.
allereerst wat erg, zoals je ziet leeft iedereen met je mee en ik ook! wat reactie truus betreft: niet handig.... en niet tactvol maar kom op meiden! we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, laten we een betje lief blijven voor mekaar.....