Ik moet over 1 of 2 dagen ongesteld worden. We waren niet echt bezig met zwanger worden. Maar had zon last van mijn onderrug/bekken. Dus testje gedaan gisteravond.... Zou t? Iemand ervaring met deze testen? Probeer t morgen nog wel een x.
Oh dan durf ik je wel voorzichtig te feliciteren hoor! Althans, ik krijg het gevoel dat het wel welkom is? Ik zou morgen testen met een predictor early, superfijne test met duidelijke uitslag en mooie duidelijke streepjes
Zeker is het welkom. Niet echt handige timing. Maar daar komt wel een oplossing voor. Wordt dan nr 3. Maar spannend is t altijd......
Waarom een dure test kopen als deze ook duidelijk is? Deze is overduidelijk en zo begon hij bij mij ook. Ik zou eerder zeggen test overmorgen nog eens met deze test dan zal hij een stuk duidelijker moeten zijn. Maar dit is geen twijfelachtige streep hoor.
Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor. Deze is positief zo begonnen ze bij mij ook alleen dan 4 dagen na nod. De gewone van action testen bij mij net zo'n streep als de early en is toch weer een euro goedkoper.
Ja dat is waar. Ik vind dat zelf gewoon een erg fijne test, vandaar en de streepjes blijven ook mooi, dar is niet bij alles testen zo, maar ook niet heel erg belangrijk natuurlijk
Zie nu dat het een beetje aanvallend overkomt, maar dat is niet zo bedoeld hoor. Dat is inderdaad wel waar bij dezectesten verdwijnen de streepjes soms of worden dun, maar bij een knalest blijft de streep goed staan hoor
Zo kwam het ook niet over eigenlijk hoor. Snap ook wat je bedoelt. Maar ik had zelf echt genoeg van vage resultaten op testjezelftests en kv2v5 tests, waardoor ik de predictor early echt bijna een verademing vond haha
Dat had ik inderdaad met kruitvat en daarom de action testen gebruikt en zeer tevreden. Maar ieder heeft zijn eigen favoriete test. Veel zweren dus bij de Kv 2voor 5 en die vind ik niets. Gelukkig is er voor ieder wat wils tegenwoordig.