Hoi dames, eerste maand dat ik ovu testen gebruik, willen jullie even meekijken? Ik denk dat gisteren mijn eisprong is geweest, dus dan vandaag 1dpo? de hartjes geven aan wanneer er geklust is, dus dat is dan precies goed? ik ben ook zo'n twijfelmuts he
Ik vind je streep van de 23e het donkerst maar nog niet positief. Als je een positieve test hebt volgt binnen 24-36u de eisprong dus als deze positief zou zijn had je niet gisteren je eisprong. Eerder vandaag.. dan zou je morgen 1dpo zijn. Maar zoals ik al zei vind ik hem niet positief. Streep moet net zo dik of dikker zijn dan de controlestreep. Al kan ik het niet supergoed zien omdat de kwaliteit vd foto minder wordt als je m uploadt
Oke, ik snap wat je bedoeld! maar het is wel verwarrend want dan is mn lh piek toch wel al geweest, want de streep van de 23e is het donkerste, daarna neemt ie weer af... misschien volgende maand (als dit niet raak is) toch een ander merk pakken dan?
Ja hij is idd het donkerst maar is dit voor jou positief? Ik vind m nog niet positief.. Ik gebruik zelf vaak sensitest dipsticks en deze knallen echt bij mij. de teststreep (links) is donkerder dan controlestreep.
Nee dat snap ik wel, maar heb ik dan helemaal geen eisprong gehad deze keer? Want net nog een test gedaan en daarop is bijna geen streep te zien meer... maar ik moet wel zeggen dat ze iets lichter opdrogen, binnen de 5 minuten zijn ze wel iets donkerder, ook de test vd 23e was nog iets dikker. en dit zijn allemaal testen van test point
Ik vind hem ook niet genoeg knallen. Sommuge vrouwen hebben ook geen knallers. Ik doe ovu testen en tempen dat weet je zeker of ie echt geweest is. Wellicht een idee... Succes!
Maar ik snap gewoon niet hoe je wel een lh piek kunt hebben zonder eisprong te hebben... betekend het dan dat ik geen eisprong heb gehad? confused