groeiende borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dorisn, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    groeien jullie borsten ook zo snel?
    ben 7weken zwanger en ben in 1week 1cupmaar gegroeit. niet dat ik het heel erg vind (ze waren nemelijk niet zo groot). hoe doen jullie dat met bh`s? ik heb gelukkig gisteren een lekker zittende bh voor een heel leuk prijsje gevonden, maar als ik iedere keer nieuwe moet kopen gaat dat aardig wat geld kosten.
    liefs doris

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Koop een meegroeibh!
    Bij mij gaat het niet zo snel gelukkig, maar ik heb ook geen kleintjes, dus van mij hoeft het niet groter!

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    idd een meegroei bh is super mijn borsten waren 2 cup,maten gegroeid en ze bleven heerlijk zitten

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij de hema hebben ze heerlijk zittende meegroeibhs, als je borstvoeding wil gaan geven kun je het beste meteen voedingbhs kopen ipv meegroeibhs. het is eigenlijk het zelfde alleen dan hoef je geen dubbele inkopen te doen

5. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hier ook snel groeiende borsten, al bijna twee cub maten groter.
    Ik zweer ook bij de meegroeibh die zitten zalig.

Groetjes Jessie33

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja, ze groeien met je buik mee haha, misschien wel sneller ook hahahahahahaha!

Dorisn, ik loop tegelijk met jou zie ik!
    Spannend he.. ik heb 19 juni m'n 1e echo!
    Laat ff weten hoe de jouwe was!

-xxx-

7. angeleyes

angeleyes Lid

30 mei 2007
    23
    0
    0
    Mijn buik zie je bijna niet maar mijn borsten :confused: die waren met 8 weken al zo groot en nu met 4 maanden zijn ze nog groter en ik had ook niet zo'n grote cup.
    Met mijn 2 vorige zwangerschappen groeide ze ook niet zo snel op het einde pas.
    Ik vind het wel lastig want ze doen echt pijn, en dan vooral als ik de trap af moet, dat is wel minder maargoed het hoort er allemaal bij.
    Enne mijn vriend hoor je niet klagen haha

Gr Angel

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Een voedingsbh is niet hetzelfde en geeft niet dezelfde steun die je nodig hebt als bij een meegroeibh. Wees hier nou geen krent in en koop gewoon een paar goeie meegroeibh's. Later een paar voedingbh's. Je boobs zullen je eeuwig dankbaar zijn!

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ohoh ik zal dan straks 2 theedoeken aan elkaar moeten naaien? ;)

10. augustus

augustus Niet meer actief

Ben al van een B naar een D gegaan :eek:

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje! :confused: Dat is ook veel zeg! Ik heb het zelf niet door, maar mijn vriend zei gister dat ie vond dat me borsten gegroeid waren! :D Ik heb van mezelf wel al een flinke C cup dus hoop dat ze niet al te veel gaan groeien :(

12. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Bij mij zijn ze ook flink gegroeid in de loop van de zwangerschap. Had van mezelf al DD, zit nu op F. Ik moet er ook niet aan denken dat ze straks nog groter worden na de bevalling, bij de BV.

De ervaring heeft geleerd dat een goede bh erg belangrijk is. Ze zijn niet goedkoop, zeker niet in de grotere maten € 50,- per stuk ben je zo kwijt, maar vooruit....De meegroeibh heeft zijn geld opgebracht. 's avonds wassen, 's morgens weer aan.

Anja

13. linaris

linaris Lid

28 apr 2007
    27
    0
    0
    Ook mijn borsten zijn echt enorm gegroeid, nu al.... Ik ga morgen even shoppen denk ik! Mijn BH´s zitten ook echt niet lekker meer..

14. augustus

augustus Niet meer actief

Haha ja erg he....Zat laatst op de bank te lezen en het enige wat ik zag waren mn tits...Moest er nog even aan wennen....Je gaat het vanzelf merken of ze groeien of niet he :)

15. Jilliebee

Jilliebee Lid

18 jan 2007
    36
    0
    0
    dierenverzorgster
    Venray
    ja heb ik ook last van ik ben ook nog niet zo ver maar ze groeien wel al goed.

Deel Deze Pagina