Clearblue + positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jolien1991, May 17, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

Jul 20, 2019
    1,860
    1,963
    113
    Female
    Ja, vind het zo'n gedoe en zie er tegenop maar zal toch écht eens moeten beginnen met tempen. Probleem is natuurlijk dat elke nacht er anders uitziet met de altijd onderbroken slaap van mijn zoontje en ik dus altijd 's nachts/'s morgens vroeg minstens 1x opsta. Dus weet niet of mijn temp dan betrouwbaar zal zijn?

Verder denk ik eerder voorgedrukt lijntje inderdaad. Ei kan idd ook nog later gesprongen zijn, maar dan 'moét' dat wel uiterlijk 7 mei geweest zijn want laatste keer gevreeën op 2 mei. Zou dan al een wonder zijn dat het zaad zo lang heeft overleefd + dan zou ik vandaag toch ook al 14 dpo zijn en lijken de testen mij alsnog te licht.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je snachts eruit moet is het niet heel beyrouwbaar, maar wellicht dat jouw lichaamstemp daar minder gevoelig voor is. Wellicht het proberen waard.

En je ei.
    Ik vermoed zelfs dat hij nog later dan 7 mei is gesprongen.
    Weet je ook hoe lang je lf is?
    Voor 14 dpo had je al flink duidelijke test moeten hebben.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,298
    8,752
    113
    Female
    Misschien toch nog een piek gehad en latere eisprong dan je denkt zoals RogiJuLi zegt.

4. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

Jul 20, 2019
    1,860
    1,963
    113
    Female
    Lengte lf niet echt zeker, maar ik weet wel dat die heel kort is (weet dit nog van tijdens mijn vruchtbaarheidsbehandeling en ivf)… moest eigenlijk ook aan de utro.

later dan 7 mei… kan dat? Nog even opnieuw vermelden: heb een zeer korte bloeding gehad op 7-8 mei.
    Kan uiteraard nog steeds dat dit mijn menstruatie was hoor maar het was wel echt (naar mijn doen) heel weinig en helemaal ‘anders’. Maar ja then again; met PCOS weet je nooit… :rolleyes:maar als dit een ovulatiebloeding was is het quasi onmogelijk dat ik nu zwanger ben want dan moet het zaad wel heel lang overleefd hebben… (gevreeën op 2 mei)

Share This Page