Lieve meiden... Allereerst een gelukkig nieuwjaar en voor iedereen de beste wensen. Ik heb dus geen testen ofzo gebruikt maar wel mn afscheiding in de gaten gehouden. De 18e 19e had ik vruchtbare afscheiding, de 20e ook en daar was savonds een drupje bloed bij met afvegen 1x. Daarna was het weg en nu heb ik dus sinds 4 dagen bruin en soms een x roze/rood menstruatie? Kan het niet eens echt noemen want het blijft bij het afvegen alleen. Herkent iemand dit voor een menstruatie ofzo want ik heb dat nog nooit gehad .. wel getest maar die gaf negatief aan dus ik ga er ook vanuit dat het niks is maar ik ben normaal zo hevig ongesteld dat ik meestal tampon en maandverband gebruik ..
Met een ei op de 20e zit je nu op 12 dpo. Dan heb je dus sinds 8 dpo bruin rood verlies. Dit kan door een innesteling, echter had je vandaag dan met een vroege test al posi moeten testen. Het zou ook een snelle daling vh progesteron kunnen zijn.
Ik heb vandaag en gister niet meer getest... Ik dacht probeer maar zolang mogelijk te wachten.. zou na die eventuele daling van de progesteron nog een 'normale' menstruatie volgen of niet ??? Komt dat trouwens ergens door of gebeurt dat soms gewoon ??
Ja je krijgt dan een normale ongi, alleen de weg er naartoe is dan eerst met bruin/rood voordat het doorbreekt. En het gebeurd gewoon wel eens een keer. Wellicht dat er in het gesprongen follikel geen eicel zat, dan zie je dat progesteron wat sneller afbreekt.
Hier precies hetzelfde. Wel mijn eisprong gevonden met ovu testen op 19-12 piek Sinds zaterdag bruine afveeg wat sinds vandaag ook wat slijmerig lijkt. Denk dat het bij mij komt door het ontpillen ofzo Verwacht dat Mn ongi nog wel gaat doorkomen namelijk. Ben jij al lang van de ac af?
Jaaa al een jaar of 7 denk ik.. heeft ook heel lang geduurd voordat ik weer op de rit zit. Ik weet in ieder geval weer dat niks zo verraderlijk kan zijn als een vrouwenlichaam hahaha