Hallo allemaal, ik heb getest vanwege lang aanhoudende pijnlijke borsten. Geen idee waar ik zit in mijn cyclus, ergens vanaf een week na de eisprong, denk ergens rond dag 9, maar precies weet ik het echt niet. Dit streepje kwam binnen vijf minuten op, de foto is gemaakt nadat de test helemaal opgedroogd was. Het streepje was toen wat duidelijker geworden. De kwaliteit is bij het uploaden helaas erg achteruit gegaan. Hebben action testen indrogers of is dit een 'echt' streepje?
Ik heb nog nooit een indroger met action test gehad zelf... zou wel vroeg zijn.. en actiontesten schijnen niet zo gevoelig te zijn..... who knows
Ik heb wel eens een opdroger gehad maar die stond verkeerd en die ging weg nadat ik nog wat water na had gedruppeld. Deze lijkt me goed te staan. Maar t is inderdaad vroeg. Spannend! Over een aantal dagen dan nog maar eens testen.
blijft toch echt wel staan.......... ik heb voorzichtige hoop voor je! morgen / overmorgen opnieuw testen?
Ziet er toch wel goed uit dat het streepje blijft staan na wat water Ik zou misschien nog een kruitvat test (2 voor 5 euro) proberen. Die zijn een heel stuk gevoeliger dan van de action. Mogelijk zie je dan een duidelijker streepje... Maar je kan natuurlijk ook nog een paar dagen wachten en dan nog een keer de action test doen Ik heb zelf zowel met action als kv testen behoorlijke valse ( ook bevestigt door bloedtesten) streepjes gehad maar nu ben ik wel zwanger en dat verschil tussen de streepjes zie je wel na een paar dagen door testen...
Ik zelf ben niet bekend met indringers van action, en test met action beter dan met kruidvat. Ik zie zeker een streepje en ik hoop dat hij over twee dagen opgelopen is en dat het een plakker is!! Hou je ons op de hoogte?!
Ik weet t niet, volgens mij staat deze streep niet goed en hij is dun. wel roze. Weet ik nog niet waar ik aan toe ben vermoedelijk he.
Als je naar de controlestreep kijkt dan zie je dat deze ook behoorlijk naar links staat. Ik vind dit een positieve test, ik heb namelijk dezelfde test en ik ben gewoon hartstikke zwanger. Dus bij deze gefeliciteerd!
Eens, controle streep staat ook naar links. Ik vind ook dat je er van uit mag gaan dat er een kindje op komst is!! 🎉