Clearblue test ervaringen gevraagd.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wiskagirl, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Nee dat is zo! Daar heb je gelijk in!. Maar was gewoon benieuwd! Haha

2. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Haha!! Ga eens een test doen! Je bent vervelend! Hihi!! Prachtig! Nou...lekker happy zijn en je poetsdoek vasthouden. Moge je poetsdoek je erdoor sleuren wachtend op de dag dat je echo is! :)

3. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paar dagen voor NOD 2-3, 10 dagen later nog steeds 2-3, daarna niet meer getest want het maakte me echt gek. Zowel mijn vk als gyn zeggen dat je niet op die testen kan vertrouwen en het is maar een indicatie he.. Zegt dus niets want de ene vrouw maakt ook gewoon meer/sneller hcg aan dan de ander. En ik draag er ook maar 1 hihi..

4. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Helemaal mee eens. Ik heb het ook maar dan 1- 2 ...KV testen lopen echt perfect op met gisteren een knaller waarbij de test en controle streep even donker zijn (zie mijn avatar) en CB blijft 1- 2 aangeven. Ik meteen onzeker en de vk gebeld. Die zegt, stop met testen! Je bent zwanger, je test knalt de pan uit en hoe het verder verloopt kan niemand je vertellen. Het is nu wachten tot de eerste echo maar zolang je "kwaaltjes" voelt en verder geen bloedverlies hebt moet je echt op je lichaam vertrouwen! Het is maar een indicatie en de ene opbouw loopt anders, dan de andere. ;)

5. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies dat zeiden ze ook tegen mij inderdaad haha, Meid stop met die dure testen, het zegt helemaal niets over een goede/slechte zwangerschap! Kv en cb plus liepen hier ook heel mooi op. Ik ben ook nog eens bijna een week teruggezet terwijl alles er prima uitziet voor nu, goed gegroeid vruchtje in 1,5 week, goede 'foetale hartactie'.. 't zegt dus echt niks!

6. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Gefeliciteerd ! Hier was het ook 2tot3 weken al ;)

7. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik stop ook met testen maar was gewoon nieuwsgierig haha

8. samaa

samaa Niet meer actief

Bij mij gaf deze 1 dag overtijd, dus 15 dpo ook 2-3 weken aan, en dan knalde de kruidvat 2v5 test niet eens

Deel Deze Pagina