Goedenmorgen dames vanochtend een mooie positieve test in handen maar ik ben zo bang zie onderschrift. Wie kan me een beetje moed in praten ik wil zo graag blij zijn.
Gefeliciteerd meid. Duidelijker kan niet!! Kan me je onzekerheid goed voorstellen. Probeer te genieten van deze prachtige test!
dankje ja vind het zo moeilijk want er is gewoon een herhalingskans van die bbz dus weet het niet echt wil zo graag blij zijn. de vorige keer had ik bloedingen en nu niet dus laten we hopen duimen...
Wat super spannend voor je meid. Ben je nog onder behandeling van een gyn? Misschien kan hij je wat meer duidelijkheid geven.
Snap je angst volledig (zie mijn onderschrift) Maar ik denk dat t goed zit bij je! Voorzichtig gefeliciteerd!
Mooie test. Gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid volkomen. Probeer alsnog te genieten en wanneer het gaat bloeden direct contact op nemen met de HA/gyn. Iets anders kan je toch niet doen. Edit: Stress is niet goed voor de baby.
net bij de huisarts geweest 7januari een echo bij het echo centrum dus nog even flink spannend. hopelijk voor iedereen een vruchtbaar jaar toegewenst
Wat zullen de dagen tot 7/1 lang zijn voor jullie. Maar heb vertrouwen meid! Deze test liegt er niet om, het zit vast goed!
Hoezo heb je naar de huisarts gegaan voor een echo afspraak? Normaal als je via de gyn zo zwanger word heb je daar js eerste echo? Althans in die 3,5 jaar die ik in t ziekenhuis liep was dat zo of ik nu ovulatie inductie deed, iui of icsi
dankjewel voor zover ziet het eruit als een goede zwangerschap dinsdag horen we meer over hoe de hcg verder zijn gangetje gaat. nu met name opgelucht en fingers cross en hopen dat eerste 12 weken snel voorbij zijn zodat wij er ook iets meer op gerust zijn. we durven wel iets meer te dromen hopen dat na 2,5 jaar eindelijk onze wens verder vervuld word wil van deze zwangerschap zoveel mogelijk genieten want dit zal ook de laatste zijn.
helaas vandaag ook een bloeding gehad vruchtzakje was wel groter geworden (toen straks nog een echo gehad) maar ben gewoon bang denk dat het mis gaat de gyn gaf het 50/50 nu durf ik helemaal niet meer te genieten.
Jeetje dat snap ik toetie! Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad en die onzekerheid is echt killing. Bij mijn dochtertje heb ik ook een bloeding tussendoor gehad ( was nog best veel ook), maar gelukkig was alles toch goed gekomen. Proberen te geloven in je lichaam en zoek eventueel wat afleiding. Dit wachtstadium is gewoon niet gezond voor een mensenlichaam Succes en ik duim met je mee dat alles goed mag blijven gaan!
vandaag bloedwaardes gekregen en nog een echo vrijdag waren de bloedwaardes 4000 nu 16000. de echo was duidelijk groei te zien tegenover de andere echo en een licht kloppend hartje dus super blij maar ben blij als we 6 weken verder zijn