Clearblue test navulling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door visitor, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik had ergens gelezen dat je cleurblue zwangerschaps test (dus niet ovualtie) kan navullen met een andere merk, klopt dat?

Weet iemand toevallig wat de naam is van die merk. Ik vind het eerlijk gezegd zo duur allemaal.

Heb er 3 gekocht voor 18 euro. :confused:

2. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    kan je niet beter tsten kopen van de site? En als die posi aangeven een kopen van clearbleu?
    Dat scheeld een heleboel geld, ik heb voor dat geld 10 ovulatietesten en 2 zwangerschaptesten hier op de site gekocht.
    Volgens mij zijn alle tests navulbaar

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik las op een andere site dat je de testen van het etos huismerk kunt gebruiken.

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik denk dat jij de teststaafjes van de Persona hebt gezien. Deze schijnen te werken. Dat zijn er 8 voor 13 euro...

5. Niet meer actief

mijn ovulatietesten zijn nu ook hartstikke positief hahahah,wel maf he

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Van de ovulatietesten weet ik niet, maar de zwangerschapstesten van ClearView schijn je te kunnen gebruiken, ik heb het eens geprobeerd en hij werkt wel, of hij ook daadwerkelijk goed afleest, dat weet ik helaas niet.
    ClearView zwangerschapstetsen kun je online bestellen.

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    het klopt wat Bruidje zegt. Ik heb de digi ovu tester en de digi zw tester en gebruik ze met de persona staafjes erin. En bij mij werkt het erg goed. Er komt nu elke keer zwanger te staan bij de zw test :D

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik lees even mee. ik vind het trouwens wel vaag dat je geen nieuwe stripjes bij kan kopen voor de clearblue digital. ik heb hier al eens een klacht over ingediend bij de kruitvat ;)

9. Niet meer actief

bestaan die uberhaupt wel,kan er op de site van cb niets over terugvinden

Deel Deze Pagina